خبرگزاری کار ایران

آیا یخ فروش فیلم‌های جدید می‌شکند؟!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۱۵

میزان فروش ۵ فیلم جدید اکران شده در روزهای اول اکران؛ کمی بیش از ۷۰میلیون تومان است که رقمی نا‌امیدکننده است.

ایلنا: آمار فروش فیلم‌هایی که به تازگی بر پرده سینما‌ها آمده‌اند؛ از ۲۶ آبان نشان می‌دهد که این فیلم‌ها تاکنون با استقبال خوبی مواجه نشده‌اند هر چند شاید برای قضاوت درباره این فیلم‌ها زود باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فیلم سینمایی آسمان زرد کم عمق به کارگردانی بهرام توکلی در طی یک روز و در ۱۰ سینما توانسته به فروشی معادل ۱۵ میلیون وپانصد هزار تومان دست یابد. در این فیلم بازیگرانی چون صابر ابر؛ ترانه علیدوستی؛ حمید آذرنگ و سحر دولتشاهی ایفای نقش می‌کنند.

عملیات مهد کودک به کارگردانی فرزاد اشتری که در ژانر کودک ساخته شده در طی دو روز در ۳۳سینما توانسته با فروشی معادل ۱۱ میلیون و هشتصد هزار تومان برسد. در این فیلم بازیگرانی همچون اکبر عبدی و علیرضا خمسه ایفای نقش می‌کنند.

فیلم ترنج به کارگردانی مجتبی راعی در طی ۴ روز در ۱۰ سینما به فروشی معادل ۵ میلیون و ششصد هزار تومان رسیده است. در ترنج بازیگرانی همچون رضا ناجی بازی می‌کنند.

فیلم تنهای تنهای تنها به کارگردانی احسان عبدی‌پور که با حضور بازیگران تازه کار ساخته شده است؛ در طی۴ روز و در ۱۱ سینما به فروشی معادل ۱۱ میلیون چهارصد هزار تومان رسیده است.

فیلم استرداد به کارگردانی علی غفاری و با حضور بازیگرانی همچون حمید فرخ‌نژاد و فرهاد قائیمیان در طی ۴روز در ۱۶ سینما به فروشی معادل ۲۷ میلیون و پانصد هزار تومان رسیده است.

با مشاهده این میزان فروش باید منتظر روزهای آینده بود و دید که آیا یخ اکران فیلمهای جدید می‌شکند و آذر، ماه آخر پاییز سینما می‌شود؟!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز