خبرگزاری کار ایران

بدنبال بازبینی مجدد هیات انتخاب؛

هفت فیلم مستند به بخش مسابقه ملی جشنواره سینماحقیقت اضافه شد

کد خبر : ۱۲۲۱۸۰

فیلمهای اسب چوبی، جبیر، حاج کاظم، خونه، سایه‌ها هر جا بخواهند می‌روند، نفت سیاه، نیمروز مکران، انتهای خیابان پاستور به بخشهای مختلف جشنواره سینما حقیقت اضافه شده است.

ایلنا: به دنبال درخواست کتبی جمعی از مستندسازان پیرامون بازبینی مجدد فیلم‌های آن‌ها توسط هیات انتخاب جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، هفت فیلم مستند به بخش مسابقه ملی این جشنواره اضافه شدند.

به گزارش ایلنا، نظر به احترام به خواسته مستندسازان، عصر دیروز(۲۸ آبان) جلسه بازبینی مجدد فیلم‌هایی که کارگردانان آن‌ها بصورت مکتوب، از مدیر جشنواره بین المللی سینماحقیقت درخواست رسیدگی مجدد کرده بودند، در این «مرکز» برگزار شد و پس از بحثو بررسی کامل، هفت فیلم مستند زیر در گونه‌های مختلف، به بخش مسابقه ملی هفتمین دوره جشنواره سینماحقیقت اضافه شدند:

اسب چوبی(مهدی بخشی مقدم) در بخش مستند دینی و آیینی؛ جبیر(مسعود احمدی) در بخش مستند علمی و زیست محیطی؛ حاج کاظم(مسعود نجفی) در بخش مستند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ خونه(خدایار قاقانی) در بخش مستند تاریخی؛ سایه‌ها هر جا بخواهند می‌روند(میلاد و سجاد ستوده) در بخش مستند اجتماعی؛ نفت سیاه(علی خسروی) در بخش مستند تاریخی؛ نیمروز مکران(ماکان عاشوری) در بخش علمی و زیست محیطی.

به دنبال بازبینی مجدد فیلم مستند انتهای خیابان پاستور(محسن خان جهانی) و با درخواست هیات انتخاب بخش ویژه مستندهای سیاسی و اقتصادی، این فیلم به بخش مسابقه بین الملل جشنواره سینماحقیقت راه یافت.

با اتمام کار بازبینی مجدد فیلم‌ها توسط هیات انتخاب جشنواره و آغار کار داوری، دبیرخانه جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت اعتراض مجددی را پذیرا نیست.

هفتمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت با شعار «حقیقت بهترین راهنماست»، طی روزهای ۱۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۲ در شهر تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز