خبرگزاری کار ایران

«کچل کفترباز» نامزد دریافت پاندای طلایی چین شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۳۵

پویانمایی «کچل کفترباز» به عنوان تنها نامزد ایرانی دریافت جایزه پاندای طلایی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های تلویزیونی سیچوان چین معرفی شد.

ایلنا: فیلم ۸ دقیقه‌ای «کچل کفترباز» به کارگردانی صادق جوادی از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش ویژه هیأت داوران جشنواره بین‌المللی سیچوان چین انتخاب شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در بخش ویژه هیأت داوران این جشنواره، علاوه بر پویانمایی ‌» کچل کفترباز» از ایران فیلم‌هایی از کشورهای چین و لیتوانی نیز نامزد دریافت پاندای طلایی شدند.
جایزه بین‌المللی پاندای طلایی چین به فیلم‌های مستند، انیمیشن، دانشجویی و درام تلویزیونی تعلق می‌گیرد.
بر همین اساس، کانون امسال‌ با ارسال ۱۲ اثر کوتاه انیمیشن مانند «کچل کفترباز»، «ماه مهربان»، «داستان زندگی پر‌ثمر و افتخارآمیز مداد قرمز»، «روباهی که به‌دنبال صدا رفت»، «ننه کلاغه و روباهه»، «عروسیه عروسیه»، «آواز شب»، «این هم پول ماهی»، «بچه گربه»، «کبوتر سفید کنار آینه»، «چرا این تلفن زنگ نمی‌زند؟» و «راز آن درخت» در این جشنواره شرکت کرده است.
دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های تلویزیونی سیچوان با هدف کشف موضوع‌ها و خلق مضامین جدید و اطلاع‌رسانی از ۲۵ تا ۲۷ آبان در شهر چاندو کشور چین برگزار می‌شود.
این جشنواره در سال ۱۹۹۱ شروع به کار کرده است و یکی از جشنواره‌های مطرح تلویزیونی در آسیا محسوب می‌شود و در طول ۲۳ سال بسترهای مناسبی برای دست‌یابی در به‌روز‌ترین سیستم‌های تلویزیونی و اطلاعات بازاریابی فیلم فراهم می‌‌کند.
جشنواره بین‌المللی فیلم‌های تلویزیونی سیچوان از بخش‌های بازار بین‌المللی فیلم‌های تلویزیونی، جایزه بین‌المللی پاندای طلایی، رویدادهای رسانه‌ای فرهنگی و بازار توسعه رسانه جهانی تشکیل می‌شود که محل مناسبی برای دیدار هنرمندان حرفه‌ای و نیز عموم مردم در کنار یکدیگر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز