خبرگزاری کار ایران

رضا کیانیان، به «شاهگوش» پیوست

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۶۷

سریال «شاهگوش» اولین تجربه داوود میرباقری در شبکه نمایش خانگی به تهیه کنندگی سید محمد امامی و مهران برومند است.

ایلنا: «شاهگوش»، سریال پربازیگریست. نکته‌ای که در همین توزیع و پخش دو قسمت ابتدایی این سریال در شبکه نمایش خانگی هم مشهود است. داوود میرباقری برای ساخت «شاهگوش» سراغ بازیگران متعددی رفته ضمن اینکه به مرور و به فراخور قصه باز هم بازیگرانی نام آشنا به سریال اضافه می‌شوند.

به گزار ش ایلنا رضا کیانیان، آخرین بازیگری که شاهگوشی شده است. او که پیش از این در سریال مختارنامه و در نقش ابن زبیر، تجربه همکاری خاطره انگیزی با میرباقری داشته برای ساختن خاطره خوش و ماندگار دیگری به گروه «شاهگوش» پیوسته است. او در این سریال نقش یک مربی به نام «ف. ک» را دارد. یک مربی گوش شکسته که متهم شده و پایش به کلانتری ۱۰۰ ملت باز می‌شود و حالا باید جواب سئوالات سرگرد اسد خفته(فرهاد اصلانی) را که مسئول کلانتری است، بدهد. کیانیان که علاقه وافری به گریم‌های متفاوت و سنگین دارد در این کار هم زیر دستان عبدالله اسکندری، طراح چهره‌پردازی شاهگوش رفته است تا شمایلی متفاوت داشه باشد.
سریال «شاهگوش» اولین تجربه داوود میرباقری در شبکه نمایش خانگی به تهیه کنندگی سید محمد امامی و مهران برومند است که توسط شرکت تصویر گس‌تر پاسارگاد تهیه، توزیع و روانه بازار می‌شود. در این سریال بازیگرانی مانند فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، اکبرعبدی، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، احمد مهران فر، هادی کاظمی، سیروس گرجستانی، رسول نجفیان، مهرداد ضیایی، حامد میرباقری، علیرضا جعفری، الهام پاوه‌نژاد، مصطفی طاری، حسین سلیمانی، محسن سلیمانی، ابراهیم آبادی و… بازی می‌کنند. مطمئنا رضا کیانیان، آخرین بازیگری نیست که به سریال «شاهگوش» می‌پیوندد. ستاره‌ها و نام‌های بزرگ دیگری در راهند تا شاهگوشی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز