خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال ۹۲ تاکنون؛

مجوز بیش از یکهزار بازی رایانه‌ای ایرانی و خارجی صادر شد

کد خبر : ۱۱۸۶۱۶

مجوزهای صادر شده برای بازی‌های ایرانی(۳۷ بازی) مربوط به فروردین تا اوایل آبان ماه ۹۲ بوده و شامل ۲۶ عنوان بازی بزرگ، پنج عنوان بازی موبایل و ۱۱ عنوان بازی آنلاین ایرانی است.

ایلنا: معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد که از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۷ عنوان بازی ایرانی مجوز نشر و توزیع را دریافت کرده است.

به گزارش ایلنا، مجوزهای صادر شده برای بازی‌های ایرانی(۳۷ بازی) مربوط به فروردین تا اوایل آبان ماه ۹۲ بوده و شامل ۲۶ عنوان بازی بزرگ، پنج عنوان بازی موبایل و ۱۱ عنوان بازی آنلاین ایرانی است.

بازی‌های رایانه‌ای «بابکان(دره عناصر گمشده)» با سبک استراتژی، «تیک تاک» با سبک آرکید، «جادوگر دیوانه» با سبک آرکید، «ماجراهای مپل(کیف مدرسه)» با سبک سکو بازی و آرکید، «استاد سرآشپز» با سبک مسابقه‌ای، «فاتحان» با سبک اکشن اول شخص، «قلقلیا» با سبک مدیریت و آرکید، «آب‌های آبی» با سبک مدیریت و «قلعه ملعه» با سبک استراتژی، از جمله بازی‌هایی است که مجوز ساخت دریافت کرده‌اند.

همچنین براساس این گزارش و فارغ از بازی‌های ایرانی تعداد یکهزار و ۴۳ عنوان بازی خارجی در قالب سبک‌های مختلف از ابتدای امسال تاکنون مجوز دریافت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز