خبرگزاری کار ایران

به اهتمام مسعود نجفی؛

کتاب سی سال جشنواره فیلم کوتاه تهران توسط ایوبی رونمایی شد

کد خبر : ۱۱۸۴۲۳

کتاب سی سال جشنواره فیلم کوتاه تهران حاصل تلاش بیش از ۶ ماه معاونت امورجشنواره‌ها و روابط عمومی انجمن و مسعود نجفی است نگاهی دارد به برگزاری سی دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران.

ایلنا: کتاب سی سال جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران تهیه شده توسط انجمن سینمای جوانان ایران به اهتمام مسعود نجفی رونمایی شد.
به گزارش ایلنا، این کتاب که حاصل تلاش بیش از ۶ ماه معاونت امورجشنواره‌ها و روابط عمومی انجمن و مسعود نجفی است نگاهی دارد به برگزاری سی دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران.


این کتاب حجت ا… ایوبی ریاست سازمان امورسینمایی کشور و هاشم میرزاخانی مدیرعامل انجمن ودبیر جشنواره سی‌ام فیلم کوتاه تهران در جمع بیش از سی فیلمساز، منتقد، مدرس، کار‌شناس، کارگردان و اعضای شورای برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در سالن کوچک سازمان سینمایی رونمایی شد.


در مقدمه این کتاب میرزاخانی مدیرعامل انجمن و دبیر جشنواره کتاب را تقدیم کرده به پیشگاه اهالی فیلم کوتاه و دست اندرکاران سینمای ایران و ابراز امیدواری کرده این کتاب ره آوردی باشد برای پژوهشگران و اهالی فیلم و رسانه و نیز آیندگان این عرصه تا بدانند سینمای کوتاه در گذرگاه زمان چگونه فراز و فرود‌ها را پشت سر گذاشته و امروز در قیاس با گذشته چه جایگاهی یافته است.


مسعود نجفی نیز در مقدمه کتاب با تشکر از تمامی افرادی که با دراختیار قراردادن آرشیو شخصی خود موجب تهیه این کتاب شدند ابراز امیدواری کرده این بخش مهم از تاریخ فیلم کوتاه مورد استفاده همه اهالی سینما قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز