خبرگزاری کار ایران

شمارهٔ مهرماه مجلهٔ ۲۴ منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۵۶

گفت‌وگو با پرویز شهبازی، گفت‌وگوی پگاه آهنگرانی و نازنین بیاتی، گفت‌وگو با بهرنگ علوی بخشی از مطالب این پرونده است.

ایلنا: هجدمین شمارهٔ مجلهٔ ۲۴(شمارهٔ پیاپی ۴۴) با پرونده‌ای دربارهٔ فیلم دربند منتشر شد.

به گزارش ایلنا، گفت‌وگو با پرویز شهبازی، گفت‌وگوی پگاه آهنگرانی و نازنین بیاتی، گفت‌وگو با بهرنگ علوی و یادداشت‌هایی از رضا کیانیان، سعید عقیقی، مهرزاد دانش و کیوان کثیریان بخشی از مطالب این پرونده است.

تصویر روی جلد این شماره به مناسبت همین پرونده به عکسی از پرویز شهبازی، پگاه آهنگرانی و نازنین بیاتی اختصاص یافته است.

در بخش سینمای ایران شمارهٔ جدید مجلهٔ ۲۴ علاوه بر مرور اخبار ماه و بازیگران ماه، گزارشی دربارهٔ فیلم‌های در حال ساخت و پرکاری سینماگران در ماه‌های اخیر منتشر شده است. مناظرهٔ نیما حسنی‌نسب و آرش خوش‌خو دربارهٔ پل چوبی و گفت‌وگوی احمد طالبی‌نژاد با علیرضا داودنژاد دربارهٔ کلاس هنرپیشگی را هم در این بخش از مجله می‌توانید بخوانید.

پروندهٔ «فیلمساز ماه» که در صفحات سینمای دنیای شمارهٔ مهرماه مجلهٔ ۲۴ منتشر شده به مجموعه مطالبی دربارهٔ دنی بویل و کارنامهٔ بحث‌برانگیزش اختصاص دارد. گفت‌وگو با دنی بویل، مرور کارنامهٔ دنی بویل و یادداشت‌های منتقدان دربارهٔ فیلم‌های او به‌همراه مطالبی دربار‌هٔ خلسه، جدید‌ترین فیلم بویل، عناوین تعدادی از بخش‌های این پرونده هستند.

در صفحات کارگاه این شماره از ۲۴ علاوه بر قسمت‌های جدید کارگاه آموزش نقد‌نویسی و راهنمای فیلم‌های قدرندیده بخش جدیدی با عنوان «فیلم اول» منتشر شده که در آن با فیلمسازان ایرانی دربارهٔ تجربهٔ ساخت اولین فیلمشان گفت‌وگو می‌شود. اولین قسمت از این مجموعه به رسول صدرعاملی و اولین فیلمش، رهایی، اختصاص دارد.

در بخش نوستالژی جدید‌ترین شمارهٔ مجلهٔ ۲۴ علاوه بر یادداشتی از اصغر نوری(مترجم) دربارهٔ فیلم‌های محبوبش و مرور کارنامهٔ بازیگری مارلون براندو، پرونده‌ای برای فیلم زیر آفتاب سوزان(رنه کلمان) منتشر شده که گفت‌وگو با آلن دلون و یادداشت‌هایی از رنه کلمان دربارهٔ این فیلم بخشی از مطالب آن است.

در سومین قسمت از مجموعه مطالب «اشیاء از آنچه در فیلم‌ها می‌بینید به شما نزدیک‌ترند!» هم محسن آزرم، شرمین نادری و امیرحسین یزدان‌بد یادداشت‌هایی دربارهٔ چند کلاه مشهور تاریخ سینما نوشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز