خبرگزاری کار ایران

«ندار‌ها» به جشنواره تاتارستان روسیه رفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۷۶

جشنواره بین المللی «رنگ زندگی» از تاریخ ۲۷ شهریور(۱۸ سپتامبر) در شهر الابوگا -(تاتارستان روسیه) آغاز به کار خواهد کرد و تا تاریخ ۳۱ شهریور(۲۲ سپتامبر) ادامه خواهد داشت.

ایلنا: فیلم «ندار‌ها» به کارگردانی «محمد رضا عرب» در دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم جوانان «رنگ زندگی» تاتارستان روسیه شرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا، جشنواره بین المللی «رنگ زندگی» از تاریخ ۲۷ شهریور(۱۸ سپتامبر) در شهر الابوگا -(تاتارستان روسیه) آغاز به کار خواهد کرد و تا تاریخ ۳۱ شهریور(۲۲ سپتامبر) ادامه خواهد داشت.

این اولین حضور یک فیلم ایرانی در این جشنواره است. فیلم «ندار‌ها» به کارگردانی محمد رضاعرب که پخش بین‌الملل آن متعلق به موسسه رسانه‌های تصویری است، در سومین حضور بین المللی خود در این جشنواره در بخش مسابقه بین الملل اکران خواهد شد.

فیلمنامه ندار‌ها را علیرضا طالب‌زاده نوشته و ساعت نیک ذات آن را فیلمبرداری کرده است. فیلم را محمدرضا عرب با همکاری بنیاد سینمایی فارابی تهیه کرده است و در آن بازیگرانی چون پژمان بازغی - هانیه توسلی و محسن تنابنده حضور دارند.

در خلاصه داستان ندار‌ها آمده است. سه جوان پایین شهری با نام‌های علی(پژمان بازغی)، مهری(هانیه توسلی) و محسن(محسن تنابنده) می‌خواهند رابین هودهای ایرانی باشند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که از نزول‌خور‌ها و پولدارهایی که خودشان تشخیص می‌دهند و پولشان حلال نیست، پول بدزدند و به فقرا بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز