خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان سینمایی:

سینماگر نباید برای اثبات اسلامش دائم شهادتین بخواند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۱۶

نباید وضعیت به گونه‌ای باشد که سینماگران دائم دنبال اثبات خود باشند / امیدوارم غم در دل هنرمندان و سینماگران ایرانی خانه نکند / در کنار شما برای همه سختی‌ها آماده هستم.

ایلنا: رئیس سازمان سینمایی معتقد است که نباید وضعیت به گونه‌ای باشد که سینماگران دائم دنبال اثبات خود باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الله ایوبی که در ضیافت شام سینماگران سخن می‌گفت، با اشاره به وضعیت سینمای ایران گفت: بازگشایی خانه سینما را تبریک می‌گویم و از اینکه امروز با انرژی مثبت دور هم جمع شدیم خدا را شاکرم. احساس می‌کنم امروز نسیم بهاری و نوروزی درحال وزیدن است و این نسیم از سینمای ایران آغاز شده است.
وی ادامه داد: امیدوارم این نسیم آغاز بهاری در حرکت برای فردای سینمای کشور باشد. امیدوارم غم در دل هنرمندان و سینماگران ایرانی خانه نکند. امیدوارم با شادکامی برای ساختن سینمای ایران پیش برویم و همه بدانند سینمای ایران سینمای پرافتخار این مرز و بوم است.
ایوبی افزود: امیدوارم هیچگاه نیاز نباشد که سینماگر ایرانی برای اثبات اسلام‌اش دائم شهادتین بخواند. همه می‌دانیم سینمای ایران در سال‌های سخت خدمات فراوانی به کشور کرد و امروز باید قدردانی کنیم.
رئیس سازمان سینمایی گفت: امیدوارم سختی‌ها بگذرد و بعد از این همه ناامیدی انرژی‌های مثبت به ما کمک کنند تا راهی را که آغاز کردیم با همت شما ادامه دهیم و آرامش را به سینمای ایران برگردانیم. با عشق آمدم و در کنار شما برای همه سختی‌ها آماده هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز