خبرگزاری کار ایران

نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

فعالیت آزادانه مذاهب یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۱۴۳

نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب فعالیت آزادانه مذاهب بویژه اهل سنت در کشور است.

حجت الاسلام طهرانی‌زاده در حاشیه افتتاح بیمارستان صحرایی در بخش گشت شهرستان سراوان در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های برجسته کنگره ملی شهدا دیدار دست اندرکاران کنگره با مقام معظم رهبری  و ایراد سخن از سوی ایشان خطاب به مردم استان است.

وی افزود: خداوند را شاکریم به واسطه نعمتهایی که به ما ارزانی داشته و همزمان با جشن های پیروزی انقلاب کنگره ملی شهدای استان نیز برگزار شد .

وی با اشاره به ابراز محبت مقام معظم رهبری نسبت به مردم استان تصریح کرد:در بیانات مقام معظم رهبری به مردم شهرستان زابل، ایرانشهر و سراوان به عنوان سمبل وحدت نام برده شد و این سخن نشان دهنده توجه رهبر به اقوام و مذاهب مختلف در کشور است.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب مساجد و مکاتب دینی در کشور افزایش یافت و در این راستا در استان 18 میعادگاه اهل سنت ایجاد شده است.

وی گفت: هم اکنون در استان 200 مدرسه دینی وجود دارد که  این رقم قبل از انقلاب معدود و انگشت شمار بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان بااشاره به اینکه این مهم نشان‌دهنده توجه انقلاب به مسایل دینی و معنوی است.گفت:پس از پیروزی انقلاب توجه ویژه‌ای به اهل سنت شده و این توجه برکات فراوانی برای جامعه اهل سنت داشته است.

حجت الاسلام طهرانی زاده افزود: پیشرفت‌های مختلفی که در حوزه دین و مذاهب در کشور اتفاق افتاده را مدیون توجه ویژه مقام معظم رهبری به این حوزه هستیم.

وی تصریح کرد: مولوی‌ها و فرهیختگان باید در مدل سازی وحدت با امت اسلامی  همراه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز