خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی خاش به ایلنا خبر داد:

برنامه‌ریزی ویژه برای استقبال از مسافران نوروزی در بخش مرکزی خاش

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۵۰۷

بخشدار مرکزی خاش گفت: ویژه برنامه‌های متنوع و متفاوتی برای استقبال از مسافرین نوروزی در خاش برنامه ریزی شده است.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: استقبال از مسافران نوروزی و نمایش قابلیت‌های شهرستان خاش طی سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته اشت.

وی افزود: برپایی سیاه چادرها (گدام) های نوروزی پذیرایی و استقبال از گردشگران به یک برند برای شهرستان خاش تبدیل شده که طی چند سال متوالی حائز رتبه نخست در استان بوده و به همت ستاد تسهیلات شهرستان خاش، جمعیت هلال احمر و دهیاران بخش مرکزی صورت گرفته است.

شجاعی با اعلام آمادگی دهیاران در پذیرایی از مسافرین گفت: گردشگری در عین حال که اثرات اقتصادی زیادی دارد، می تواند علاوه بر تعریف ماهیت صحیح وقایع به منظور منعکس کردن ارزش‌ها، واقعیت ها و از بین بردن نگرش‌های منفی که در گذشته نسبت به منطقه شکل گرفته، سبب تعامل فرهنگی و رشد اجتماعی شود .

وی ادامه داد: یکی از اهداف درگیر کردن دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی در حوزه گردشگری، شرکت دادن مردم در فرآیند برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در این‌حوزه بوده است.

شجاعی عنوان کرد: برپایی گدام ، جشنواره موسیقی و غذاهای سنتی، بازی‌های بومی محلی با همکاری ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی و... از جمله دیگر برنامه ها برای استقبال از میهمانان نوروزی است.

وی در پایان گفت : توسعه گردشگری شهرستان خاش می‌تواند موتور محرکه پیشرفت متعادل، متناسب و هماهنگ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد و نیازهای نسل کنونی را بدون به مخاطره انداختن توانایی نسل‌های بعدی برای برآوردن نیازهایشان، تامین کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز