خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

کنترل و بازدید بیش از 750 فروند شناور صیادی در شهرستان چابهار

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۲۷۷

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تخصیص صحیح فرآورده های نفتی ، 750 فروند شناور صیادی در منطقه چابهار بازدید شدند.

مصطفی نخعی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: به منظور بررسی میدانی مجوزهای صید و مستندات ارائه شده توسط مالکان لنج‌های صیادی شاغل در منطقه با وضعیت فیزیکی شناورها، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بازدید مشترکی با همکاری اداره کل شیلات و سازمان بنادر و دریانوردی استان از بیش از 750 فروند شناورصیادی انجام گرفت .

مدیر منطقه جنوب استان  کنترل دوره صید و فعال بودن شناورها  را یکی از اهداف مهم این طرح عنوان کرد و افزود: با توجه به دوره های تلاش صید توسط صیادان ، لازم است به جهت کنترل این دوره ها و نیز بررسی صحت مدارک ارائه شده جهت تحویل سوخت ، بازدیدهای دوره ای انجام  و کنترل های لازم تحقق یابد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تطبیق مشخصات موتور شناورها  با اسناد صادره از سازمان بنادر و دریانوردی و شیلات به جهت تخصیص صحیح فرآورده نیز یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در این بازدیدها بوده است.

نخعی در ادامه گفت: موقعیت خاص منطقه چابهار و همجواری با کشور پاکستان سبب شده در بسیاری مواقع علیرغم تلاش های گسترده همه ارگان‌های ذیربط، مبحث قاچاق فرآورده های نفتی به عنوان یکی از عمده ترین مسائل منطقه تلقی شود.

وی در پایان اذعان داشت : لازم است که علاوه بر تامین سوخت مورد نیاز صیادان تلاشگر و کمک به معیشت این قشر زحمتکش ، تمامی تلاش و همت خود را برای جلوگیری از قاچاق فرآورده های نفتی و صیانت از این ثروت ملی توسط برخی سودجویان بکار بندیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز