خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت نام نویسی جشنواره امتنان از کارگران نمونه سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۸۴۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از تمدید مهلت نام نویسی بیست و نهمین جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای کار نمونه سیستان و بلوچستان خبر داد.

مهرداد جهاندیده در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مهلت نام نویسی در بیست و نهمین جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای کار نمونه استان که تا پیش از این 25 دی ماه اعلام شده بود، به مدت 4 روز یعنی تا 29 دی ماه در سراسر کشور تمدید شد.

وی گفت: این جشنواره هر سال در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می شود.

 جهاندیده هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران بیان کرد.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه استان می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir  نسبت به انجام فرایند ثبت نام اقدام کنند.

 جهاندیده افزود: در ادامه فرآیندهای جشنواره و در مرحله ملی، با تشکیل کارگروه های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبین استانی؛ منتخبان‌کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و همزمان با هفته کارگر با حضور مقامات کشوری در جشنواره ملی امتنان، تجلیل می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز