خبرگزاری کار ایران

سید محمد علی افشانی مطرح کرد:

لزوم تهیه طرح ساماندهی رسیدگی به حاشیه‌نشینی در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۹۳۶

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: براساس توصیه موکد رهبر انقلاب و رئیس‌جمهوری به دستگاه‌های متولی، پرداختن به حل مشکلات حاشیه شهرهای کشور ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد علی افشانی امروز در سفر به زاهدان و در بازدید از سکونتگاه‌های غیررسمی این شهر، هدف از بازدید و سفر به زاهدان را آشنایی با وضعیت عمومی و مسائل مربوط به حاشیه شهر زاهدان عنوان کرد و افزود : با توجه به آسیب های فراوان گریبان‌گیر ساکنان مناطق حاشیه نشین استان، مقامات استان با اولویت کاری طرح ساماندهی رسیدگی به حاشیه نشینی را تهیه کنند. 

 معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور اظهار داشت: سهم و نقش هریک از دستگاه های متولی از جمله دولت ، شهرداری و مردم در راستای بهبود این وضعیت مشخص گردد.

 رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور قول مساعد داد مشکلات شهرداری ، اصلاح شبکه معابر و آب و  فاضلاب حاشیه شهر زاهدان را در مرکز پیگیری خواهد کرد.

 وی تصریح کرد: باید با نگاه ویژه سهمیه ویژه وسیله نقلیه  عمومی درون شهری به استان اختصاص داده شود.

 افشانی ادامه داد: مسئول مستقیم حاشیه و بافت‌های فرسوده شهر، وزارت راه و شهرسازی است و وزارت کشور و مسئولان استانی نیز با تمام توان در راستای ساماندهی حاشیه شهرها و جلوگیری از گسترش حاشیه‌نشینی تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز