خبرگزاری کار ایران

توزیع روزانه 5 میلیون لیتر فرآورده های نفتی در جنوب سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۶۲۹

مدیر شرکت ملی‌پخش فرآورده های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: توزیع روزانه حدود 5 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در جنوب استان پهناور سیستان و بلوچستان با 312 دستگاه نفتکش بیانگر نقش بسیار مهم شرکت‌های حمل ونقل و رانندگان در راستای توسعه وشکوفایی استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا مصطفی نخعی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان در سالروز بزرگداشت 26 آذر ، روز حمل و نقل که با حضور رانندگان و شرکت های فعال در ناوگان حمل و نقل منطقه برگزار شد ،اظهار داشت: ضمن تبریک این روز بر ضرورت توجه به نیازهای  رانندگان خدوم این بخش تاکید کرده و افزود: معتقدیم رانندگان و فعالان عرصه حمل فرآورده های نفتی  جزء شریف‌ترین نیروهای  شرکت در عرصه خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: این روز فرصتی است تا از تلاش و کوشش شما رانندگان زحمتکش که برای تحقق اهداف شرکت در امر سوخت رسانی به هموطنان عزیز در دورترین مناطق استان وهمچنین تامین سوخت صنایع ومصرف کنندگان عمده از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنید قدردانی شود .

درادامه مدیران عامل و رانندگان شرکت‌های حمل و نقل با تشکر و قدردانی از حمایت‌های مدیریت وکارکنان پخش منطقه چابهار، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در این جلسه پرداختند.

درپایان این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از رانندگان فعال این حوزه تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز