خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

کاهش 46 درصدی حوادث ناوگان حمل و نقل جاده‌ای منطقه چابهار

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۳۶۷

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با ارائه آموزش‌های تخصصی در هشت ماهه نخست سال جاری حوادث در ناوگان حمل و نقل جاده ای منطقه چابهار 46 درصد کاهش داشته است .

مصطفی نخعی، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در جهت افزایش سطح علمی و تخصصی رانندگان نفتکش اقدام به برگزاری1200 ساعت آموزش دوره‌های عمومی و تخصصی در زمینه‌های مختلف در هشت ماهه نخست سالجاری کرده است.

وی در ادامه به کاهش چشمگیر حوادث جاده ای ناوگان حمل و نقل منطقه طی هشت ماه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود : با توجه به اهمیت جایگاه آموزش نیروی انسانی و با هدف ارتقای آمادگی، شناسایی عوامل بروز حادثه و کاهش اثرات ناشی از آن در هشت ماهه نخست سالجاری با بهره گیری از دانش فنی و تخصصی اساتید و کارشناسان مجرب سازمان هلال احمر، پلیس راهور ، اداره راهنمایی و رانندگی و اداره کار و رفاه اجتماعی در زمینه های مختلف اقدام به برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی جهت رانندگان ، پیمانکاران حمل و نقل و سایر ذینفعان در منطقه شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب سیستان و بلوچستام در ادامه ضمن تاکید بر وظیفه دشوار و مهم رانندگان نفتکش ها در برقراری انظباط جاده‌ای و جلوگیری از بروز حوادث جاده‌ای افزود: برگزاری دوره های آموزشی کاربردی و تاکید بر رعایت الزامات قانونی در رانندگی برای تمامی فعالان عرصه حمل مواد نفتی بسیار مهم و ضروری است و می‌بایست در جهت استمرار ارائه آموزش‌های مذکور بکوشیم .

نخعی در پایان خاطرنشان ساخت: امیدواریم با ارائه آموزش‌های مستمر و توجه رانندگان به موارد مطروحه در این کلاس‌ها، شاهد ارتقای روزافزون فرهنگ صحیح رانندگی و به دنبال آن کاهش تصادفات و خطرات جاده ای باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز