خبرگزاری کار ایران

خسرو جامعی مطرح کرد:

تولید روزانه 5600 تن سیمان و کلینکر در کارخانه سیمان خاش

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۵۱۱

مدیرعامل شرکت سیمان خاش سیستان و بلوچستان گفت: روزانه 2هزار و 600 تن کلینکر و 3 هزار تن سیمان در این شرکت تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا خسرو جامعی در نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان وزارتی بیان کرد: تولید سالانه سیمان در این واحد تولیدی و صنعتی افزون بر یک میلیون تن در سال بوده که محصولات تولیدی در شرکت متنوع است.

وی افزود: دریافت تندیس برتر مرغوبیت از شستا، موفقیت در مباحث صنعت سبز کشور، نمونه صنعتی استاندارد و صادرات و حامی مصرف کننده و واحد نمونه صنعتی در کشور سبب ارتقای شاخصهای خدمت و بازارپسندی محصولات شرکت شده است.

مدیرعامل شرکت سیمان خاش تصریح کرد: تولید سالانه یک میلیون و16 هزار تن کلینکر و صادرات 347 هزار تن سیمان و کلینکر و صادر شدن محصولات به حدود 25 کشور دنیا و اجرای پروژه های مختلف عمرانی و خدمت رسانی در محیط کارخانه مانند تصفیه آب صنعتی و گازکشی و صنایع زیست محیطی توانسته به موفقیت شرکت کمک کند.

وی افزود: در شرکت سیمان خاش سامانه کنترل بار خودکار و سامانه بارگیری و نیروگاه خورشیدی در دست اقدام است.

وی در پاسخ به برخی شکایت های مردمی در مبحث تهدید های زیست محیطی گفت: سامانه فیلتراسیون سیمان خاش از سوی محیط زیست کشور سنجش و کنترل می شود و هر چند ماه یکبار کار سرویس آن صورت می پذیرد.

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بهره مندی از مزایای فعالیت کارخانه حق مردم ساکن در جوار واحدهای تولیدی و صنعتی است.

وی افزود: سیمان خاش ظرفیتی ارزشمند برای ایجاد اشتغال و تولید در منطقه به شمار می آید و باید از فرصتها بخوبی در جهت کمک به مردم استفاده شود.

وی بیان کرد: کارگران موتور محرکه تولید و اشتغال در کشور محسوب می شوند و باید به نحوی برای حل مشکلات این قشر برنامه ریزی و تدبیر گردد.

نورمحمد میربلوچزهی از معتمدان منطقه هم گفت: این کارخانه با تلاش و همت مردم بومی منطقه راه اندازی شده لذا انتظار داریم به مردم ساکن در جوار کارخانه بیشتر توجه شود.

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه از بخش های مختلف کارخانه سیمان و درمانگاه تامین اجتماعی خاش بازدید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز