خبرگزاری کار ایران

دستگیری همدست سارقان مسلح توسط پلیس ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۸۱۱

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر، از دستگیری همدست سارقان مسلح که اقدام به سرقت از منازل و خودرو شهروندان ایرانشهری و ایجاد رعب و وحشت می کردند، خبر داد.

سرهنگ "محمود سعادتی" در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سارقان حرفه‌ای و در پی دستگیری سه نفر از اعضای باند سارقان مسلح در اوایل آبان ماه و اعتراف به 59 فقره سرقت‌های مسلحانه از منازل و خودروی شهروندان ایرانشهری، ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و اعتراف سارقان و اذعان مالباختگان، موفق به شناسایی نفر چهارم از اعضای این باند شدند . 

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی لازم با مراجع قضائی، این سارق را در حالی که به شهرستان چابهار فرار کرده و در مخفیگاهش پنهان شده بود دستگیر کردند.  

سرهنگ سعادتی با اشاره به انتقال سارق به شهرستان ایرانشهر افزود: این سارق که جوانی 20 ساله است در تحقیقات اولیه به همدستی با باند سارقان مسلح و اقدام به سرقت مسلحانه و به عنف منازل، خودرو و موتورسیکلت شهروندان همراه با ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد. 

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان توصیه های پلیسی در رابطه با پیشگیری از سرقت منزل و خودرو را جدی گرفته و از نگهداری وجه نقد و اموال با ارزش مانند طلا و جواهرات در منزل خودداری کنند تا مورد دستبرد سارقان قرار نگیرند . 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز