خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خبرداد:

ارائه طرح ارزیابی زیست محیطی نیروگاه سیکل ترکیبی زاهدان به کارگروه استانی

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۰۳۹

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: طرح ارزیابی زیست محیطی نیروگاه سیکل ترکیبی زاهدان به کارگروه استانی ارائه شد.

نیره پورملائی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: جلسه ارزیابی زیست محیطی طرح نیروگاه سیکل ترکیبی زاهدان با حضور مجریان، مشاوران و نمایندگان دستگاه‌های ذیربط در محل این اداره کل برگزار شد.

وی افزود: جلسه کارگروه ارزیابی اثرات زیست محیطی طرح نیروگاه سیکل ترکیبی در محدوه شهرستان زاهدان به مدیریت شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی با حضور اعضا برگزار شد.

پورملائی بیان داشت: نیروگاه‌های سیکل ترکیبی بعنوان یکی از صنایع مهم، به استناد جلسه مورخ 24/12/95 شورای عالی حفاظت محیط زیست، مشمول انجام مطالعات ارزیابی زیست محیطی هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: صنعت برق در رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین رونق صنایع منطقه تاثیر بسزایی دارد و مسئله حفظ محیط زیست همگام با توسعه استان امری ضروری است.

 وی خاطر نشان کرد: طرح نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان زاهدان به مساحت تقریبی 500 هکتار و با ظرفیت اسمی 484 مگاوات به کارگروه استانی ارائه شده است.

پورملائی در پایان افزود: مسائل مربوط به حوزه آبخوان، تامین آب معرفی به سیستم‌های تصفیه فاضلاب، مدل سازی آلاینده های هوا و ... از مسائل مورد بحث و بررسی در این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز