خبرگزاری کار ایران

تصادف در سیستان و بلوچستان 2 کشته برجای گذاشت

کد خبر : ۵۰۹۰۴۹

بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا با یک دستگاه موتورسیکلت به علت تجاوز به چپ در محور"نیکشهر- ایرانشهر"، راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

سرهنگ "یداله ستوده" در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ( 17تیر ماه ساعت 08 و 20 دقیقه ) در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه کشنده اسکانیا با یک دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر 5 محور" نیکشهر- ایرانشهر"، بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسی در محل حادثه حاضر شدند. 

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این حادثه، یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا به علت تجاوز به چپ با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد، که بر اثر شدت ضربه وارده راکب موتورسیکلت در محل جان خود را از دست داد .  

سرهنگ ستوده به حادثه دیگری در ساعت 15 و 00 دقیقه مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به علت تخطی از سرعت مطمئنه اشاره که در کیلومتر 30 محور " نیکشهر " فرعی کشیک رخ داد. 

رئیس پلیس راه جنوب استان گفت: در این حادثه موتورسیکلت به علت تخطئی از سرعت مجاز  از جاده خارج و واژگون شد که بر اثر شدت ضربه وارده راکب موتورسیکلت در بیمارستان جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه جنوب با اعلام دوطرفه بودن محورهای جنوب، از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست: با سرعت مطمئنه تردد کنند و از تجاوز به چپ اجتناب نمایند تا سفری ایمن به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز