خبرگزاری کار ایران

مجتمع آموزشی شهدای وحدت در پیشین افتتاح شد/تعهد ساخت 6 باب مدرسه توسط بانک انصار

به همت بانک انصار مجتمع آموزشی شهدای وحدت با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در منطقه پیشین شهرستان سرباز افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، مدیر کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان در آیین افتتاح این مجتمع اظهار کرد: اقدام بانک انصار برای ساخت مدرسه در این منطقه تحسین برانگیز است چرا که این بانک می‌توانست این مدرسه را در هر نقطه‌ای از میهن اسلامی‌مان بسازد.

علیرضا نخعی افزود: این منطقه نزدیک به مرز است و نیازمند توجه بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: ما در خصوص شاخص‌های متعدد نسبت به نرم کشوری فاصله‌هایی داریم که باید با همت و تلاش لازم به آنچه مطلوب است دست پیدا کنیم.

نخعی تصریح کرد: برخورداری از امکانات آموزشی یکسان حق همه دانش آموزان است و ما در تلاشیم تا برای تحقق این امر در کنار برنامه ریزی‌های موثر و البته هدفمند گام‌های قابل اتکایی برداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به خدمات ارزنده و رشادت‌های سردار شهید نور علی شوشتری (جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) در این منطقه خاطر نشان کرد: خون مقدس شهید شوشتری عامل وحدت بیشتر در این منطقه شده است.

محمدرضا احمدی نماینده بانک انصار نیز در این آیین از احداث 6 باب مدرسه دیگر در سایر نقاط سیستان وبلوچستان توسط بانک انصار خبر داد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، نیز در ایین افتتاحیه مجتمع آموزشی شهدای وحدت پیشین ، اظهار کرد: مجتمع آموزشی شهدای وحدت با اعتبار 5 میلیارد ریال و  با مشارکت بانک انصار افتتاح شد.

علیرضا راشکی افزود: این مجتمع آموزشی 6 کلاسه دارای زیربنای 325 مترمربع  در زمینی  با مساحت هزار 200 مترمریع احداث شده است.

راشکی با اشاره به اینکه این مجتمع طی 6ماه و به صورت مشارکتی احداث شده است گفت : 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبارات این مجتمع را بانک انصار و مابقی توسط نوسازی تامین شده است.

وی خواستار حمایت و همکاری همه ارگان‌ها و خیرین برای احداث کلاس درس در سیستان و بلوچستان شد و گفت: قطعا وجود فضای مناسب برای تحصیل، رغبت دانش‌آموزان به کلاس درس را افزایش می‌دهد.

کد خبر : ۴۱۵۷۱۵