خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

سه فیلم کوتاه دانش آموزان سیستان وبلوچستان در جشنواره بین المللی رشد

کد خبر : ۲۲۶۸۶۳

دانش آموزان سیستان وبلوچستان، دانش آموزان مستعد و توانمندی هستند که اگر امکانات لازم در اختیار آنان قرار بگیرد در بسیاری از عرصه های کشوری و جهانی حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: این نخستین باری است که سه اثر از استان سیستان و بلوچستان در جشنواره رشد که قرار است در آذر ماه امسال در تهران برگزار شود شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا. سعیده سرگلزایی مقدم در جمع خبرنگاران افزود: نماهنگ «به سوی روشنایی» ساختهٔ سینا نوری دلاور، مستند داستانی «زندگی شیرین می‌شود» به کارگردانی منصور پاد و مستند «گذری بر سنت‌ها» ساخته فرشید رز سه اثر راه یافته به این جشنواره است.

وی در ادامه با مستعد خواندن زمینه‌های فکری دانش آموزان برای ورود به حوزه‌های فرهنگی و هنری. افزود: دانش آموزان سیستان وبلوچستان، دانش آموزان مستعد و توانمندی هستند که اگر امکانات لازم در اختیار آنان قرار بگیرد در بسیاری از عرصه‌های کشوری و جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

معاون اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان همچنین گفت: راهیابی گروه تئا‌تر صحنه‌ای «میار جلی» به کارگردانی نصیر احمد ملازهی از دبیرستان علامه طباطبایی شهرستان راسک برای اولین بار به جشنواره بین المللی تئا‌تر همدان از جمله مواردی است که استعداد‌های ارزشمند دانش آموزان این استان را به خوبی نشان می‌دهد.

وی همچنین ادامه داد: در جشنواره کشوری فراخوان پرسش مهر ۱۴، کسب رتبه دوم کشوری در بخش دانش آموزی توسط هنگامهٔ آذر پویه از ناحیه ۱ زاهدان و در بخش فرهنگیان کسب رتبهٔ سوم کشوری توسط همکار گرانقدرمان معصومه هرمزی مقدم از شهرستان زابل در رشتهٔ شعر موید این است که می‌توان برای تقویت داشته‌های ادبی این استان برنامه‌های متعددی را برنامه ریزی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز