خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت کارخانه بافت بلوچ؛

انتصاب مدیریت بومی کارخانه و افزودن کاربری‌های بافت‌بلوچ

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۳۵

زمین‌ کارخانه را برای استفاده در بخش نساجی، قند، کارتن‌سازی و تن ماهی دسته‌بندی کردیم تا در قالب یک شرکت مادر با شرکت‌های دیگر تابعه(هولدینگ) شکل گیرد.

نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، سرباز و فنوج از انتصاب «مدیر بومی» کارخانه بافت‌بلوچ خبر داد.

«محمدسعید اربابی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا، انتصاب «سجادپور» را در طول تاریخ کارخانه بافت‌بلوچ کم‌نظیر خواند و اظهار داشت: این‌که مدیری بومی و از هالی بلوچ درک عمیقی از چالش‌های اجتماعی – کارگری منطقه داشته باشد برای مردم حائز اهمیت بود.

وی افزود: با تغییرات اساسنامه‌ای، نام کارخانه به «گسترش صنایع بلوچ» تغییر نام پیدا کرده و جزو شرکت‌های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدو) شد.

نماینده ایرانشهر ادامه داد: در اواخر دولت دهم مصوبه‌ای به تصویب رسید که در آن کارخانه بافت‌بلوچ به بانک مسکن واگذار شد اما با سفر اخیر رئیس‌جمهور این واگذاری منتفی و به ایدرو بازگردانده شد.

اربابی در تشریح اقدامات تازه راه‌اندازی دوباره کارخانه گفت: در دو نشستی که با «نوروز زاده»، رئیس جدید سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو)، داشتیم، زمین‌ کارخانه را برای استفاده در بخش نساجی، قند، کارتن‌سازی و تن ماهی دسته‌بندی کردیم تا در قالب یک شرکت مادر با شرکت‌های دیگر تابعه(هولدینگ) شکل گیرد.

نماینده ایرانشهر همچنین ایجاد یک سردخانه ۵۰۰ تنی و کارخانه بسته‌بندی خرما که خرمای منطقه با نام ایرانشهر به مصرف داخلی رسیده و هم صادر شود را از دیگر اقدامات راه‌اندازی کارخانه عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز