خبرگزاری کار ایران

مدیر راهداری راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

بیش از ده کیلومتر راه جدید تا پایان سال زیر عبور می‌رود

کد خبر : ۱۴۹۰۶۹

برنامه‌ریزی شده تا پایان سال بخش‌هایی از بزرگراه زاهدان - زابل و محور خاش به ایرانشهر مورد بهره برداری قرار گیرد.

ایلنا: مدیر راهداری راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه‌های عمرانی سیستان و بلوچستان در حوزه راه با وجود مطالبات زیاد دولتی و شرایط اقتصادی فعال هستند.

منصور ملاشاهی در گفتگو با «ایلنا» در زاهدان اظهار کرد: تا کنون ۲۳ کیلومتر از مجموع ۳۴ کیلومتر قطعه نخست بزرگراه زاهدان – زابل زیر بار ترافیک رفته است، البته تا شب عید چند کیلومتر دیگر نیز[تا «لوتک»] مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه پنج کیلومتر باقی مانده از این قطعه نیز در سال آینده ساخته می‌شود، افزود: سه کیلومتر از قطعه هفت این بزرگراه نیز تا پایان سال به اتمام می‌رسد که بخش اعظم آن تا کنون قیر پاشی شده است، البته فقط حدود ۳۰۰ متر از این قطعه به دلیل وجود یک ترانشه بزرگ به سال بعد موکول می‌شود.

معاون اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در ادامه به محور خاش – ایراشنهر نیز اشاره کرد و گفت: در این محور پیمانکار از کیلومتر ۵۰ محور خاش به ایرانشهر فعال است، تا کنون ۱۵ کیلومتر آن زیر بار رفته و پیش بینی می‌شود تا پایان سال حدود چهار کیلومتر جدید نیز مورد بهره برداری قرار گیرد.

ملاشاهی ادامه داد: محور خاش – ایرانشهر برای اداره کل را ه و شهرسازی به دلیل اینکه مسافران زیادی به مقصد چابهار از آن عبور می‌کنند، برای ما مهم است.

مدیر راهداری راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنانش به بزرگراه زاهدان - بم نیز اشاره و اعلام کرد که متاسفانه ۱۰ کیلومتر از قطعه نخست این بزرگراه قیرپاشی شده ولی به دلیل اینکه خرید قیر اعتبار نقدی می‌خواهد، نتوانسته‌ایم آن را آسفالت کنیم، ولی تا کنون این محور حدود ۳۲ کیلومتر زیر بار ترافیک رفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز