خبرگزاری کار ایران

نماینده سمیرم در جمع خبرنگاران:

هنوز محل دقیق سقوط هواپیمای تهران-یاسوج در سمیرم مشخص نیست / تلاش مسئولان برای امدادرسانی به مجروحان احتمالی

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۰۸۰

نماینده مردم سمیرم در مجلس به بیان آخرین توضیحات درباره سانحه هوایی هواپیمای تهران-یاسوج پرداخت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، اصغر سلیمی در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران به بیان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت سقوط هواپیمای تهران-یاسوج در حوالی شهرستان سمیرم پرداخت و گفت: بخشدار، رییس سپاه، هلال احمر، بسیج، نیروهای انتظامی و همه مسئولان شهرستان سمیرم در حال همکاری و فعالیت هستند که محل دقیق حادثه را شناسایی و مشخص کنند و درصورت امکان خدمات‌رسانی را برای مجروحان احتمالی به انجام برسانند.

وی افزود: هنوز محل دقیق سانحه به دلیل مه شدید و شرایط نامساعد جوی مشخص نسیت. باد شدیدی می‌وزد اما مردم صدای سانحه را شنیده‌اند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با تشریح وضعیت جغرافیایی منطقه محل سقوط هواپیما گفت: در این منطقه کوه دنا در حدفاصل شهرستان‌های سمیرم و کهکیلویه واقع شده است که احتمالاً هواپیما در این منطقه سقوط کرده است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس همچنین در پاسخ به این سوال که آیا امکان امدارسانی به مجروحان احتمالی وجود دارد، تصریح کرد: مسئولان در حال تلاش هستند و در شرایط بدتر از این نیز مسئولان و نهادهای امدادی موفق به انجام خدمات‌رسانی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز