خبرگزاری کار ایران

اعضای فراکسیون مستقلین ولایی در گفت‌وگو با ایلنا:

بحثی درمورد برگزاری نشست غیرعلنی درباره بحران آب مطرح نشد / وزیر نیرو درباره انعقاد قرارداد بارور کردن ابرها با سپاه صحبت نکرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۰۴۵

همزمان با اعلام سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس مبنی بر درخواست وزیر نیرو برای برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس با موضوع بحران آب و بحث درمورد انعقاد قراردادی میان این وزارتخانه و سپاه برای بارور کردن ابرها، دو عضو این فراکسیون تاکید کردند که این مباحث در جلسه مطرح نشده است.

ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با حضور وزیر نیرو اعلام کرد: آقای اردکانیان وزیر نیرو در این جلسه میهمان فراکسیون مستقلین ولایی بود تا در مورد مسائل مختلف در حوزه این وزارتخانه بحث و تبادل‌نظر کنیم.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود در مورد وضعیت آب و پیشگیری از بحران آب پرداختند و وزیر نیرو نیز به بیان توضیحاتی در این رابطه و راهکارهای مدنظر وزارتخانه برای کنترل این وضعیت نامساعد در منابع آبی پرداخت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سوال دیگری درمورد احتمال برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس درباره موضوع و بحران آب خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری در این رابطه با هیات رییسه مجلس است و درصورتی که قرار به برگزاری چنین جلسه‌ای باشد، قاعدتاً سخنگوی هیات رییسه توضیح خواهد داد.

این عضو فراکسیون مستقلین ولایی در عین حال تاکید کرد: قرار است فراکسیون در جلسه‌ای دیگر با دعوت از آقای اردکانیان دیگر ابعاد بحران آب را مورد ارزیابی قرار دهد.

احمد حمزه نیز ضمن تکذیب اخبار مربوط به برگزاری جلسه غیرعلنی درباره بحران آب، گفت: آن‌چه در فراکسیون مستقلین مورد بحث قرار گرفت، صرفاً مربوط به این بود که قرار است جلسه بعدی فراکسیون در محل وزارت نیرو برگزار شود.

این عضو فراکسیون مستقلین ولایی همچنین درباره مباحث مطرح شده درمورد انعقاد قرارداد وزارت نیرو با سپاه پاسداران گفت: صحبتی در این رابطه نیز در جلسه فراکسیون مطرح نشد. البته مباحثی مختصر درمورد بارور کردن ابرها مطرح شد اما صحبتی درباره انعقاد قرارداد در این رابطه نبود.

به گزارش ایلنا، مهرداد لاهوتی بائوج سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز این فراکسیون با وزیر نیرو گفته بود که اردکانیان در جلسه فراکسیون مستقلین ضمن درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس درباره بحران آب گفت که این وزارتخانه قراردای با سپاه برای بارور کردن ابرها منعقد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز