خبرگزاری کار ایران

در تذکری مطرح شد؛

قاضی‌پور: اجازه دهید سوال از رئیس جمهور مطرح شود/ لاریجانی: کسی جلوی نمایندگان را برای طرح سوال نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۸۰۳

رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان می‌توانند استیضاح و سوال از دولت را مطرح و به هیات رییسه ارائه دهد و قطعا هیچ کسی جلوی نمایندگان را نگرفته است.

به گزارش ایلنا، نادر قاضی‌پور در نشست علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیات رئیسه مجلس گفت: اجازه دهید سوال از رئیس جمهور، استیضاح و سوال از وزرا در صحن علنی مجلس مطرح شود.

لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: مدام نگویید بگذارید. شما می‌توانید نظر دهید و موضوع را پیگیری کنید. آقای قاضی‌پور شما یک سوال درباره دریاچه ارومیه مطرح کردید که خودتان گفتید در این باره جلسه تشکیل دهید، من جلسه گذاشتم و شما متقاعد شدید و نخواستید که سوال مطرح شود. همین امروز سوال خود را بنویسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به قاضی‌پور ادامه داد: آقای قاضی‌پور خواهش می‌کنم خلاف نفرمایید، شما یک مورد از من خواستید و درخواست تشکیل جلسه دادید، بنده نیز درباره دریاچه ارومیه جلسه تشکیل دادم.

وی اظهار داشت: هرگاه در هر موردی خواستید استیضاح و سوال مطرح کنید و بنویسید و هیچ کسی جلوی شما را نگرفته است. بنده وقت گذاشتم و به درخواست شما جلسه تشکیل دادم، اگر نمی‌خواستید می‌گفتید جلسه نگذار و سوال را مطرح می‌کردید. چرا سر کسی منت می‌گذارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز