خبرگزاری کار ایران

موسوی در گفت‌وگو با ایلنا:

تعدادی از متقاضیان سوال از رییس‌جمهور امضایشان را پس گرفته‌اند/ نیاز به حضور روحانی در جلسه بررسی طرح سوال نیست

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۳۹۴

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این‌که الزامی برای حضور شخص رییس‌جمهور در جلسه رسیدگی به سوال در کمیسیون نیست، گفت: طی روزهای گذشته تعدادی نمایندگان متقاضی طرح سوال از رییس‌جمهور درمورد موسسات مالی و اعتباری، امضای خود را پس گرفته‌اند.

سیدفرید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به سوال از رییس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح سوال از رییس‌جمهور از چندی پیش از سوی هیات رییسه مجلس به کمیسیون اقتصادی ارجاع شده است.

وی افزود: در کمیسیون اقتصادی بنابر آیین‌نامه درخواست کردیم که نماینده آقای رییس‌جمهور برای حضور در جلسه بررسی این طرح سوال در کمیسیون اقتصادی معرفی شود.

نیاز به حضور روحانی در جلسه بررسی طرح سوال نیست

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به برخی گمانه‌زنی‌ها درخصوص لزوم حضور شخص رییس‌جمهور در جلسه رسیدگی به طرح سوال در کمیسیون تخصصی گفت: آیین‌نامه درباره حضور شخص رییس‌جمهور صراحت ندارد و اتفاقاً قید شده که در جلسه رسیدگی به طرح سوال در کمیسیون تخصصی، حضور نماینده رییس‌جمهور کفایت می‌کند.

تعدادی از متقاضیان سوال از رییس‌جمهور امضایشان را پس گرفته‌اند

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت دیگر این است که طی روزهای گذشته تعدادی نمایندگان متقاضی طرح سوال از رییس‌جمهور درمورد موسسات مالی و اعتباری، امضای خود را پس گرفته‌اند.

موسوی در پایان تصریح کرد: برای آن‌که سوال از رییس‌جمهور به جریان بیفتد، حداقل به ۷۳ امضاء نیاز است و درصورتی که تعداد امضاها از این تعداد کمتر باشد، طبیعتاً این طرح سوال از دستورکار خارج خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز