خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرمانشاه:

صداوسیما مشکلات زلزله زدگان را به خوبی پوشش نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۴۲۲

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در صورت عدم توانایی دولت در حل مشکلات زلزله زدگان از کشورهای عراق و افغانستان کمک خواهیم گرفت.

به گزارش ایلنا، سید قاسم جاسمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت گفت: استان کرمانشاه مشکلات عدیده‌ای دارد اما یکی از مهمترین موضوعات در حال حاضر توجه به زلزله‌زدگان است. باتوجه به شرایط فعلی آب و هوایی در اکثر استان ها به ویژه استان کرمانشاه و کاهش برودت هوا، چادرهای زلزله زدگان دچار مشکل بوده و آبگرفتگی فراوانی دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر دولت توان کمک به زلزله‌زدگان را ندارد و نمی‌تواند شرایط فعلی را به حالت عادی بازگرداند، از کشورهای دیگر همانند عراق و افغانستان طلب یاری کند.

وی در تذکری خطاب به رئیس سازمان صداوسیما افزود: رئیس سازمان صداوسیما متاسفانه طی چند سال گذشته عملکرد رضایتمندی به ویژه در بحران زلزله کرمانشاه نداشته است.

جاسمی در تذکری خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: درخصوص تبعیض ناروا در فعالیت کارمندان مجلس، عدالت رعایت نشده و هیات رئیسه به این موضوع ورود نکرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: سرمایه گذاران گلیم و گبه، مشکلات بسیاری داشتند و حدود ۲۵ هزار نفر از مردم فعال در این حوزه به دلیل مشکلات فراوان در سرمایه گذاری گلیم دچار مشکلات اقتصادی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز