خبرگزاری کار ایران

یوسف‌نژاد به ایلنا خبر داد؛

تصویب بودجه یک‌هزار و ۱۹۶ میلیارد تومانی برای سال ۹۷ / تخصیص اعتبارات برای اشتغال و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۶۴۵

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده کل کشور با اشاره به میزان دقیق بودجه کل سال ۹۷، از تخصیص اعتباراتی در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: ٣٠٠٠ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال موضوع تبصره ١٨ اختصاص داده شد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به مشخص شدن میزان کل بودجه سالانه و میزان هزینه‌ و درآمدهای بودجه سال ۹۷ کل‌کشور اعلام کرد: بنابر محاسبات صورت گرفته در جلسات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده، مجموع بودجه کل کشور در سال ۹۷، یک‌هزار و یک‌صد و ٩٦ میلیارد تومان کل خواهد بود.

وی با بیان این‌که کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده در پایان محاسبات هزینه‌ای و درآمدی بودجه، برای بالانس کردن این بودجه، مبالغی را برای اشتغال، متناسب‌سازی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، اعتبارات عمرانی استان‌ها و ترمیم طرح‌های عمرانی و نیز یارانه صادرات در نظر گرفته‌اند، گفت: بر این اساس بنابر مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده، ٣٠٠٠ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال موضوع تبصره ١٨ اختصاص داده شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ کل‌کشور ادامه داد: همچنین برای متناسب‌سازی و همسازان‌سازی حقوق بازنشستگان مبلغ ١٠٠٠ میلیارد تومان اختصاص داده شده است. حال آن‌که در مصوبات قبلی نیز ١٠٠٠ میلیارد تومان به این منظور اختصاص داده شده بود.

نماینده اصلاح‌طلب مردم ساری و میاندورود در مجلس اضافه کرد: علاوه بر این، برای اعتبارات عمرانی استان‌ها، ٣٠٠٠ میلیارد تومان و برای ترمیم طرح‌های عمرانی که ضمن داشتن مجوز ماده ٢٣، بیش از ٤٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند، ٧٠٠ ملیلیارد تومان اختصاص داده شده است.

یوسف‌نژاد در پایان تصریح کرد: برای یارانه صادرات نیز ٧٠٠ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز