خبرگزاری کار ایران

غرویان در گفت‌وگو با ایلنا:

مردم توقع بیشتری از سخنان رئیس‌جمهور داشتند/ روحانی باید شب گذشته درباره منشا ناآرامی‌های اخیر توضیح می‌داد

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۴۳۰

یک استاد حوزه علمیه قم در خصوص سخنرانی شب گذشته رئیس جمهور گفت: مردم توقع بیشتری از سخنان رئیس جمهور داشتند و سطح آن پایین‌تر از توقعات آنان بود

حجت الاسلام محسن غرویان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره سخنرانی دیشب رئیس‌جمهور گفت: مردم توقع بیشتری از سخنان رئیس‌جمهور داشتند، آنان منتظر بودند به برخی از مسائل عینی جامعه و به پرسش‌هایی که در ذهنشان بود پاسخ داده شود.

وی با بیان این که سطح مصاحبه شب گذشته رئیس‌جمهور مقداری پایین‌تر از توقعات مخاطبان بود، عنوان کرد: در رابطه با سخنرانی شب گذشته رئیس‌جمهور حتی طرفداران ایشان هم این‌گونه اظهار می‌کردند که ضمن حمایت از اندیشه‌های آقای روحانی، سطح مصاحبه و سخنرانی بسیار پایین بود.

این مدرس حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: باید در سخنرانی شب گذشته مشخص می‌شد ناآرامی‌های اخیر منشا داخلی و یا خارجی داشت و آیا کشورهای منطقه در این امر دخالت داشتند یا خیر؟ این ناآرامی‌ها ابتدا توسط چه کسانی و از کدام شهر آغاز شد و بعد دردست جریان‌های دیگر افتاد؟ ما و مردم توقع داریم که آقای روحانی توضیح و تشریح کنند.

این استاد حوزه علمیه قم در پاسخ به این سوال که حامیان آقای روحانی در ادامه کار باید چگونه رفتار کنند، گفت: در حال حاضر در شرایط موجود بهترین گزینه برای ادامه راه اعتدال‌گرایی را آقای روحانی می‌دانیم و حمایت هم می‌کنیم ایشان اندیشه‌های آیت الله هاشمی را به خوبی پیاده می‌کنند. خط حرکت آقای روحانی بسیار مطلوب و مورد تایید ما است، اما مسیر باید به گونه‌ای تبین شود که مردم احساس کنند و برای ریاست جمهوری دور بعد هم به این خط فکری رأی دهند و اعتقاد داشته باشند.

غرویان تاکید کرد: چهره‌های اعتدال‌گرا و اصلاح‌طلب باید جای خود را بین مردم باز کند و این امر با حرکت‌های امروز آقای روحانی می‌تواند زمینه‌سازی و زمینه‌چینی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز