خبرگزاری کار ایران

خرازی در دیدار با بشار اسد:

دشمنان سوریه و جبهه مقاومت دست از توطئه‌های خود برنخواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۸۷۴

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی صبح امروز در دمشق با بشار اسد رئیس جمهور سوریه ملاقات کرد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این دیدار، سیدکمال خرازی ضمن تبریک پیروزی‌های ماه‌های اخیر نیروهای نظامی سوریه و متحدان بر علیه نیروهای تروریستی گفت: این پیروزی‌ها با تلاش نیروهای سوریه و متحدان آنها صورت گرفته و باید تلاش‌های بیشتری صورت پذیرد تا بقیه خاک سوریه نیز از تسلط تروریست‌ها خارج شود.

وی افزود: دشمنان سوریه و جبهه مقاومت دست از توطئه‌های خود برنخواهند داشت و لازم است در دوران بازسازی سوریه به توطئه‌های دشمن و بویژه توطئه بعضی از کشورهای منطقه توجه جدی به عمل آید.

بشار اسد نیز ضمن تشریح جنگ سوریه و تشکر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران به نقش مقام معظم رهبری در این پیروزی‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: استواری و آینده‌‌‌نگری نیروهای ایرانی و متحدان آنها در جبهه‌های جنگ نقش قابل توجهی در این پیروزی‌ها داشته است.

رئیس‌جمهور سوریه ادامه داد: امیدواریم همچنان که مردم عراق با حمایت ایران توانستند بر تروریست‌ها پیروز شوند، در سوریه نیز پیروزی نهایی بر نیروهای تروریستی حاصل شود.

بشار اسد همچنین اظهار داشت که رهبری مخالفت با مردم و دولت سوریه را آمریکا در اختیار دارد و بقیه در طرح‌های مختلف آمریکا بازی می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که کردهای شمال سوریه نیز با دولت سوریه به توافق برسند و این منطقه از نفوذ آمریکا و حامیان تروریست‌ها پاک شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز