خبرگزاری کار ایران

انتقاد دادستان تهران از مسوولانی که بر جو بی‌اعتمادی دامن می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۶۶۶

دادستان تهران در جمع‌بندی مباحث مطرح در جریان همایش دادسراهای عمومی و انقلاب تهران با عنوان «بررسی آسیب‌های اجتماعی و تامین امنیت عمومی» که با حضور وزیر کشور، استاندار تهران، فرمانداران و بخشداران استان، فرمانده انتظامی کشور و برخی معاونان وزارت اطلاعات برگزار شد، جمع‌بندی مطالب همایش را اعلام کرد.

 به گزارش ایلنا، عباس جعفری دولت آبادی نخستین نکته مطرح شده در این همایش را، نقش رضایتمندی مردم به عنوان مهم‌ترین شاخصه امنیت عمومی و نیل به امنیت پایدار دانست و با اعلام اینکه هدف از برگزاری این‌گونه نشست‌ها تقویت روح برادری و همدلی میان مسوولان اجرایی، انتظامی و قضایی است، اختصاص یک جلسه از شورای اجتماعی وزارت کشور به بررسی مسائل استان تهران در حوزه آسیب‌های اجتماعی را پیشنهاد داد.

وی افزود: از آنجا که تهران مرکز کشور می‌باشد و اکثر مسوولان و مراکز دولتی در این شهر مستقر هستند، معمولاً تهران و شهرهای آن در اقدامات و برنامه‌ها دیده نمی‌شود خواستار توجه بیشتر به مشکلات اجتماعی و اقتصادی استان تهران شد.

ضرورت کاهش اختلافات میان مسوولان و جلب اعتماد عموم

دادستان تهران انسجام داخلی، همکاری و هماهنگی مسوولان حوزه‌های مختلف را راهکار اساسی برای جلب اعتماد مردم خواند و از مهم‌ترین امور مورد تاکید در این زمینه را، ضرورت کاهش اختلافات میان مسوولان و جلب اعتماد عموم و افزایش کارآمدی دستگاه‌های اجرایی و قضایی اعلام کرد.

تداوم مبارزه با فساد در همه عرصه‌ها، استفاده از مدیران سالم و کارآمد، استفاده از ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با فساد، آسیب‌های اجتماعی و اولویت دادن به اقدامات پیشگیرانه را از پیام‌های دیگر این همایش برشمرد.

 جعفری دولت‌آبادی اتفاق نظر مدعوین بر ضرورت آمادگی بیشتر مسؤولین برای مقابله با مشکلات و بحران‌ها را مورد توجه قرار داد و به عنوان سخن پایانی، از برخی مسوولان که با اظهارات نامناسب جامعه را ملتهب نموده و بر جو بی‌اعتمادی دامن می‌زنند، انتقاد کرد و اتفاق نظرحاضران درنشست در مردود شناختن این رویه را اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز