خبرگزاری کار ایران

ملک‌شاهی به ایلنا خبر داد؛

اعلام فهرست نهایی هیات بازدید مجلس از زندان اوین تا بعدازظهر امروز/ حضور در هیات مختص اعضای کمیسیون قضایی است

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۵۷۹

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به تعیین تکلیف نهایی فهرست بازدیدکنندگان از زندان اوین در جلسه بعدازظهر این کمیسیون، امکان حضور اعضای دیگر کمیسیون‌ها در این هیات را منتفی دانست و گفت که اعضای کمیسیون های دیگر می‌توانند به طور مستقل از کمیسیون قضایی درخواست بازدید بدهند.

الله‌یار ملکشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت تصمیم‌گیری در مورد بازدید اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از زندان اوین و زمان تعیین هیات ملاقات کننده با بازداشت‌شدگان اعتراض‌های اخیر، اعلام کرد: هنوز در این رابطه به تصمیم نهایی نرسیده‌ایم اما قرار است در جلسه بعدازظهر امروز کمیسیون قضایی و حقوقی در این رابطه تصمیم‌گیری کنیم.

او با اشاره به تعیین تکلیف فهرست اسامی بازدیدکنندگان از زندان اوین در جلسه امروز کمیسیون قضایی تاکید کرد: تصمیم‌گیری در این رابطه در دستور کار بعدازظهر کمیسیون قرار دارد و فهرست اسامی بازدیدکنندگان از زندان‌ اوین تا بعدازظهر نهایی می‌شود.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس همچنین درپاسخ به سوالی در مورد پیشنهاد رئیس کمیسیون بهداشت و درمان برای حضور یکی از اعضای این کمیسیون در هیات بازدیدکننده گفت: درخواست بازدید از زندان مربوط به کمیسیون قضایی و حقوقی است و در صورتی که دیگر نمایندگان خواستار بازدید از زندان‌ها باشند، می‌توانند به طور مستقل اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز