خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون اول رییس‌جمهور از آزاد راه شهید همت - کرج

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۰۱۶

معاون اول رییس‌جمهور از پروژه آزاد راه شهید همت ـ. کرج بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز (شنبه) به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه صنعتی و عمرانی وارد استان البرز شد و از سوی استاندار مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رییس‌جمهور سپس از روند احداث ادامه پروژه آزاد راه شهید همت ـ کرج بازدید کرد و با توضیحات وزیر راه و شهرسازی و مدیران پروژه، از آخرین وضعیت اجرایی این طرح و برنامه زمان بندی برای تکمیل آن مطلع شد.

وی همچنین درحاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پروژه آزاد راه شهید همت ـ کرج پروژه‌ای پراهمیت است چرا که تعداد زیادی از مردم روزانه در این مسیر تردد دارند و گاه با ترافیک های چند ساعته مواجه هستند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه پروژه آزاد راه شهید همت ـ کرج ظرف چند ماه آینده تکمیل و دراختیار مردم قرار گیرد خاطر نشان کرد: مهمترین محدودیت در تکمیل این پروژه، منابع بودجه ای و اعتبارات مالی است که امیدوارم با بکارگیری راهکارهای جدید بتوانیم منابع مالی لازم برای اجرای این طرح را تامین کنیم.

گفتنی است پروژه آزاد راه شهید همت ـ کرج آزاد راهی به طول ۱۴.۵ کیلومتر است که با اعتباری بالغ بر ۱۵۲۵ میلیارد ریال در دست ساخت قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز