خبرگزاری کار ایران

امیری:

ایجاد اشتغال و فقر زدایی در راس برنامه‌های متعدد دولت است

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۹۷۳

معاون امور مجلس رئیس جمهور که به استان زنجان سفر کرده بود، در سخنان پیش از خطبه های امروز نماز جمعه شهر قیدار تاکید کرد: ایجاد اشتغال و فقرزدایی از اولویت های اصلی دولت است.

به گزارش ایلنا، حسینعلی امیری گفت: یکی از کارهای مهم دولت تدبیر و امید در زمینه رفع بیکاری، ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و کمتر برخوردار است که این برنامه اخیرا در چارچوب مجوزی که در مورد برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی تصویب شده، اجرایی شده است.

وی افزود: در این چارچوب ایجاد اشتغال در مناطق روستایی، عشایری و مرزی مورد تاکید قرار گرفته و استان زنجان نیز از جمله استان هایی است که از اعتبارات مصوب در این مجور برخوردار می شود و باید ظرفیت سازی های لازم در این زمینه صورت بگیرد.

وی اظهارداشت: شهرستان خدابنده از جمله مناطق استان زنجان است که ساکنان بخش های روستایی آن بیشتر از جمعیت شهرنشین است و این ظرفیت خوبی برای اشتغال زایی و تولید محسوب می شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: نگاه دولت به روستا، نگاه به قاعده نظام سکونت است.

امیری با اشاره به تقویت امید و روحیه وحدت و همدلی در کشور تاکید کرد: ناامید کردن مردم طبیعتا حرکت در مسیر دشمن است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور از استاندار، مدیران بانک ها و سایر مسئولان استان خواست که جذب اعتبارات تخصیص یافته از صندوق توسعه ملی را در دستور کار قرار دهند.

امیری اظهارداشت: در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور نیز که هم اکنون در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است، موضوع ایجاد اشتغال و فقر زدایی در راس برنامه های متعدد دولت برای توسعه بخش های مختلف کشور قرار گرفته است.

معاون رئیس جمهور روز جمعه برای سخنرانی در یادواره شهدای شهرستان خدابنده و دیدار و گفت و گو با مردم  به استان زنجان سفر کرده بود. در این سفر یک روزه تعداد زیادی از مردم منطقه ضمن دیدار و گفت و گو با معاون رئیس جمهور مسائل و درخواست هایشان را مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز