خبرگزاری کار ایران

گرامی مقدم به ایلنا خبر داد:

جزییات جلسه صبح و عصر امروز شورای مرکزی اعتماد ملی/ انسجام اعضا حول دستور تشکیلاتی مهدی کروبی

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۸۸۶

سخنگوی حزب اعتماد ملی از تشکیل جلسه شورای مرکزی این حزب طی صبح و عصر امروز به ریاست الیاس حضرتی خبر داد.

اسماعیلی گرامی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، از تشکیل جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی طی صبح و عصر امروز به ریاست الیاس حضرتی خبر داد و گفت: امروز شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر، با حضور ۴۱ نفر از اعضای شورای مرکزی و پس از وقفه‌ای ۱۰ ماهه با کمیت و کیفیت بالایی تشکیل جلسه داد.

حضرتی جلسه امروز شورای مرکزی را فصل جدیدی از فعالیت‌های اعتماد ملی دانست

وی با بیان اینکه الیاس حضرتی در این جلسه به عنوان مدیر جلسه و رئیس شورای اجرایی حزب اعتماد ملی سخنرانی کرد، اظهار داشت: آقای حضرتی در این جلسه، همه اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی را به فعالیت در چارچوب اساسنامه و حفظ وحدت و انسجام حزبی دعوت کردند.

سخنگوی حزب اعتماد ملی با اشاره به تعداد بالای حضور اعضای شورای مرکزی در این جلسه تصریح کرد: آقای حضرتی در این نشست، کمیت و کیفیت حضور در نشست امروز شورای مرکزی را فصل جدیدی در فعالیت‌های حزب اعتماد ملی دانستند و درخصوص مسائلی که طی هفته‌های گذشته در کشور رخ داده و همچنین اعتراضات و ریشه‌ها و دلایل آن سخن گفتند.

تاکید بر فعالیت‌های دفاتر، کمیته‌ها و شاخه‌های حزب اعتماد ملی

گرامی‌مقدم ادامه داد: در این جلسه، اعضای شورای مرکزی هر کدام ضمن خرسندی از دستور تشکیلات دبیرکل برای تشکیل شورای اجرایی، این تصمیم را برای فعالیت حزبی در کشور و نهادینه شدن خرد جمعی غنیمت دانستند.

وی با اشاره به دیگر مباحث مطرح شده در این نشست خاطرنشان کرد: پس از طرح مباحث از سوی اعضای شورای مرکزی چه آنهایی که در تهران هستند و چه آنهایی که در استان‌ها هستند، آنها بر ادامه فعالیت‌های دفاتر، کمیته‌ها و شاخه‌های حزب در کشور و سراسر استان‌ها تاکید داشتند.

تاکید بر فعالیت براساس اساسنامه/ تشکیل جلسه شورای مرکزی هر یک بار در ماه

این عضو ارشد حزب اعتماد ملی با بیان اینکه در این جلسه مصوب شد شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از این به بعد بر تاکید به اساسنامه فعالیت‌های حزبی خود را ادامه بدهد، ابراز داشت: مقرر شد جلسه شورای مرکزی یک بار در ماه جلسه خود را بدون هیچگونه وقفه‌ای برگزار کند و در هر جلسه، دفاتر، کمیته‌ها و شاخه‌ها موظف شدند به صورت ماهیانه گزارش عملکردشان را ارائه دهند و پس از جمع‌بندی این موضوع توسط رئیس شورای اجرایی به دبیرکل حزب اعتماد ملی ارائه شود.

حضور ۴۱ نفر نفر در جلسه امروز نشانه وحدت در میان اعضا حول محور دستور دبیرکل بود

گرامی‌مقدم با بیان اینکه به نظر می‌رسد که این جلسه شورای مرکزی اعتماد ملی که با حضور ۴۱ نفر و پس از بروز برخی از اختلافات برگزار شده، فصل جدیدی در فعالیت‌های حزب اعتماد باشد، عنوان کرد: این تعداد از حضور اعضا، نشانه وحدت و انسجام میان اعضای شورای مرکزی حول محور دستور تشکیلاتی دبیرکل بود که این فرمان را با جان و دل پذیرا شدند و براساس اساسنامه در جلسه شورای مرکزی شرکت کردند.

وی افزود: همه اعضا بر جلوگیری از بروز اختلاف و رشد حزب تاکید کردند و همچنین رشد و توسعه فعالیت‌های حزبی را منوط بر پایبندی بر مرام‌نامه و اساسنامه دانستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز