خبرگزاری کار ایران

افتتاح جشنواره نمایشگاهی توریسم آسیا و اقیانوسیه با حضور سرکنسول ایران در هند

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۸۶۵

جشنواره نمایشگاهی توریسم آسیا و اقیانوسیه با شرکت ۴۵ سازمان گردشگری کشورها و ۲۱ موسسه توریستی ایالتی هند و با همکاری سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران و خانه فرهنگ در مومبای افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، جشنواره نمایشگاهی توریسم آسیا و اقیانوسیه با شرکت ۴۵ سازمان گردشگری کشورها و ۲۱ موسسه توریستی ایالتی هند (OTM) و حضور آقای KJ.Alphons وزیر جهانگردی دولت فدرال هند و با همکاری سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران و خانه فرهنگ در مومبای روز پنجشنبه ۲۸ دی ماه افتتاح شد.

این نمایشگاه در حوزه گردشگری و صنایع دستی بین‌الملل و معرفی آثار و ابنیه‌های تاریخی و فرهنگ ایران زمین با حضور وزیر جهانگردی دولت فدرال هند در مومبای، صادقی، سرپرست سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مومبای، مهدی زارع، وابسته فرهنگی خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در مومبای، تعدادی از هنرمندان از گروه موسیقی سنتی ایران و همچنین حضور جمعی از شخصیت‌های سیاسی- علمی و پژوهشی، فرهیختگان، دانشمندان، نخبگان، متفکران، دانشگاهیان، نویسندگان، اصحاب اندیشه و صاحبنظر برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره حضور بیش از ۶۰ درصدی فعالان تجار خارجی در مومبای (بمبئی) است.

نمایشگاه (OTM)یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های گردشگری در آسیا و اقیانوسیه است و بیش از ۱۴ هزار گردشگر فعال درحوزه اقتصادی و فرهنگی در سال ۲۰۱۸ از این نمایشگاه بازدید کردند. در این نمایشگاه ۱۳۰۰ غرفه نمایشگاهی فعال از ۶۰ کشور جهان شرکت کردند.

با توجه به اینکه مهمترین قسمت‌های این نمایشگاه، جذابیت‌های فرهنگی کشورهاست لذا این نمایندگی با بخش فرهنگی با هدف شناسایی کشور ایران به صورت فعال در این نمایشگاه حضور داشتند که با سر در ورودی از میدان آزادی ایران میهمانان را به این غرفه هدایت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز