خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی حادثه نفتکش سانچی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۴۰۱

خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با صدور پیامی حادثه نفتکش سانچی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا،‌ متن پیام خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به شرح ذیل است:

هنوز یکسال از فاجعه غم انگیز پلاسکو سپری نشده است که بار دیگر ده‌ها تن از مردان زحمتکش و فداکار ایرانی، در آتش سوختند.

ایرانیان در سراسر جهان از یک خانواده‌اند واز دست رفتن برادران خود را در سوگ نشستند.

همگام با کودکانی که گرد یتیمی بر چهره غمبارشان نشسته، زنانی که در ماتم فقدان همسرانشان مویه می‌کنند و پدران و مادرانی که بر جوانانشان خون می‌گریند، خود را شریک این غم می‌دانیم.

زحمت‌کشانی که در عرشه نفتکش سانچی زنده زنده در آتش سوختند، از خیل کسانی بودند که همه توانشان را در طبق اخلاص گذاشته‌اند تا با انتقال نفت، سفره ایرانیان خالی نگردد هر چند که دیگر بر سر سفره خانواده خود، جایشان خالی خواهد ماند.

آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی که از دل روستا و مردمانی زحمتکش و رنجکشیده برخاسته بود بیش از دیگران، از رنج زحمتکشان جامعه آگاه بود و قدر آنان را گرامی می‌‌دانست و امسال نخستین گرامیداشت سالگرد وی همزمان با فاجعه فقدان سی نفر از هموطنانمان از جمله سه دانشجوی دریانوردی دانشگاه آزاد اسلامی شده است که مراتب همدردی خود را با خانواده های این عزیزان اعلام می کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز