خبرگزاری کار ایران

در پیامی مطرح شد؛

تسلیت فراکسیون امید در پی جان باختن دریانوردان نفتکش سانچی/ اقدامات لازم برای کشف علل حادثه را انجام می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۱۳۷

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تسلیت جان باختن دریانوردان نفتکش سانچی اعلام کرد که برای کشف علل این حادثه اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

به گزارش ایلنا، متن پیام فراکسیون امید به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

پس از ۹ روز بیم و امید برای زنده ماندن پرسنل نفتکش ایرانی سانچی سرانجام با فرورفتن نفتکش ایرانی در آب‌های اقیانوس آرام، خبر تلخ جان باختن شهادت‌گونه تمامی پرسنل کشتی بر جانمان نشست.

فراکسیون امید مجلس ضمن طلب علو درجات برای از دست دادگان و ابراز همدردی و آرزوی صبر برای خانواده‌های محترم جانباختگان عزیز، جهت تامین بهترین شرایط برای خانواده‌های این عزیزان تمام تلاش خویش را به کار خواهد بست.

همچنین وظیفه خود می‌دانیم تمام سعی خویش را در پیگیری کشف علل این حادثه دلخراش اعمال کرده و در صورت کوتاهی دستگاه‌های مربوطه، برخورد با عوامل اهمال را رسالت خویش خواهیم دانست.

ضمنا از دولت محترم درخواست داریم برای تسکین آلام بازماندگان این حادثه تمهیدات لازم را به کار بندد و گزارش دقیقی از نحوه وقوع این حادثه و عملیات امدادرسانی را ارائه کند.

دبیرخانه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی- دی‌ماه ۱۳۹۶

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز