خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران:

آیت‌الله هاشمی شناسنامه انقلاب اسلامی بود/ او جایگاه خاصی در تاریخ مکتوب ایران دارد

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۸۷۴

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک مدیر برجسته انقلاب هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی و هم دوران جنگ سازندگی بود. ایشان با انقلاب عجین بود و انقلاب ما با نام ایشان پیوند خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعباس صالحی در حاشیه مراسم سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مدرسه عالی شهید مطهری در جمع خبرنگاران گفت:‌ آیت الله هاشمی رفسنجانی یک عالم دینی و محقق اسلامی بود،  فردی که با تفسیر  راهنما و نوشته‌های متعدد در تاریخ مکتوب ایران جایگاه خاصی دارد.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی در سال‌های متمادی تحصیل و تحقیق خود و چه در زمان که زندانی بود یکی از محققان دینی و برجسته اسلامی بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی شناسنامه انقلاب اسلامی بود و از سال۱۳۴۱  تا زمان وفات ایشان او با انقلاب زیست و حرکت کرد، انقلابی بود و انقلابی ماند.

صالحی یاد آور شد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنار رهبر و امام راحل به عنوان پیرو و یار حضور داشت و خدمات قابل توجهی برای پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس و توسعه انقلاب اسلامی داشت.

وی در پایان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک مدیر برجسته انقلاب هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی و هم دوران جنگ سازندگی بود. ایشان با انقلاب عجین بود و انقلاب ما با نام ایشان پیوند خواهد خورد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز