خبرگزاری کار ایران

دادستان خرم‌آّباد:

افرادی که در ناآرامی‌های اخیر نقش اساسی نداشته‌‌اند، آزاد می‌‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۲۷۳

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد گفت: بررسی اعترافات برخی از بازداشت‌شدگان نشان می‌أهد که آنها دچار هیجان و احساسات شده و تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته بودند.

به گزارش ایلنا، سعید رازانی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده اغتشاشات اخیر در این استان از ملاقات با کسانی که به علت اغتشاشات و ناآرامی‌ها برای آن‌ها پرونده تشکیل شده و احیاناً به زندان معرفی شده‌اند، خبر داد و گفت: در این ملاقات‌ها که به همراه رئیس کل دادگستری استان لرستان انجام شد در جریان روند رسیدگی به پرونده زندانیان مذکور قرار گرفته و مشکلات احتمالی رسیدگی شد.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد با اشاره به دستور رئیس کل دادگستری استان لرستان مبنی بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها از آزادی موقت کسانی که بنا به استعلام از مراجع سه‌گانه اداره اطلاعات، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی نقش اساسی و مؤثری در اغتشاشات اخیر نداشته‌اند با اخذ ضمانت قانونی خبر داد.

وی با اشاره به بررسی سابقه، نیت و اعترافات کسانی که در رابطه با اغتشاشات اخیر به زندان رفته بودند، افزود: پس از این بررسی‌ها مشخص شد که اغلب این افراد اعتراف کرده بودند که دچار هیجان و احساسات شده و تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته بودند که با اخذ ضمانت آزاد می‌شوند.

رازای از برخورد قاطع با عوامل اصلی اغتشاشات و ناآرامی‌ها خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز