خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور:

دولت برای تسهیل شرایط فعالیت نهادهای مدنی اهتمام دارد/ معترضان، تمام ملت ایران نیستند

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۶۵۰

رییس سازمرییس سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: لازم است دولت برای رسیدن به موفقیت بدنه اجتماعی ملت را در کنار خود داشته و برای بازسازی این رابطه اقدامی اساسی صورت گیرد. دولت برای تسهیل شرایط فعالیت نهادهای مدنی اهتمام دارد.ان اداری و استخدامی کشور گفت:

به گزارش ایلنا، جمشید انصاری، نقد را عامل مصونیت اعلام کرد و گفت: حامیان دولت باید مشفق ترین منتقدان دولت باشند. معاون رئیس جمهوری عصر پنجشنبه در جمع فعالان مدنی کردستان با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور گفت: این روزها بسیار گفته شده که دولت باید به حرف معترضان گوش کند، اما نباید فراموش کنیم که این معترضان تمام ملت ایران نیستند و در این فرایند باید آنچه حق است پذیرفته شود و آنچه که درست نیست با کار اقناعی معترضان را قانع کنیم.

وی افزود: نمی‌توان با دید شک و تردید همه چیز را بنگریم و همه کارهای دولت را غلط بدانیم و در نقد به دولت نباید فراموش کنیم که ۲.۵ میلیون نفر اداره کننده دولت، بخشی از ملت هستند. آنچه اتفاق افتاده نتیجه یک نارضایتی تاریخی در حوزه های مختلف بود و صرفا به عملکرد پنج ساله دولت بر نمی‌گردد. نیاز امروز شناسایی علت ها است و سهم هر دوره تاریخی مشخص شود و سپس برای رفع آنها اقدام شود.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: لازم است دولت برای رسیدن به موفقیت بدنه اجتماعی ملت را در کنار خود داشته و برای بازسازی این رابطه اقدامی اساسی صورت گیرد. دولت برای تسهیل شرایط فعالیت نهادهای مدنی اهتمام دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز