خبرگزاری کار ایران

نقوی‌حسینی در تشریح دستورکار کمیسیون امنیت ملی مجلس:

سرمنشاء حوادث اخیر کشور تحرکات خارجی است

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۴۹۳

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سرمنشاء حوادث اخیر در برخی از شهرها، تحرکات خارجی بوده و برخلاف تصور باطل دشمنان انقلاب اسلامی شرایط کشور آرام است.

به گزارش ایلنا، سیدحسین نقوی‌حسینی در تشریح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،گفت:این نشست فوق العاده با حضور اعضا و دستگاه های دعوت شده برای بررسی حوادث اخیر در کشور برگزار شد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، افزود: در ابتدای جلسه، رییس کمیسیون به برخی عوامل زمینه ساز حوادث اخیر و موج سواری دشمن در عرصه فعلی و تلاش برای جبران ناکامی های اخیر در منطقه اشاره کرد.

وی ادامه داد:برخلاف تصور باطل دشمنان انقلاب اسلامی ،شرایط آرام است و همه امور در زمان مقرر انجام می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: در نشست امروز مطرح شد که تمامی گروه های معاند؛ از منافقین تا سلطنت طلب ها وارد صحنه شده و مردم را تحریک می کنند تا از فضا استفاده کنند؛سرمنشاء این تحرکات خارجی است.

نقوی حسینی یادآورشد: مسائلی مانند موسسات مالی و اعتباری مانند شاندیز مشهد، برخی گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی موجب اعتراضاتی شد و مردم را به سوی انجام واکنش هایی هدایت کرد که اعتماد عمومی دچار خدشه شد اما اعتراضات به صورت مطالبات و توفیقات اقتصادی مطرح شد؛ اما با ورود منشاء خارجی و دشمنان قسم خورده ملت ایران مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی عوامل منطقه‌ای اعتراضات به اغتشاشات کشیده و خساراتی جانی و مالی متوجه مردم، اموال عمومی و امکانات شهری شد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس دهم، افزود: بین اعتراضات و مطالبات اقتصادی با اغتشاشات با منشاء خارجی تفاوت وجود دارد و باید میان آنها تفکیک قائل شد؛ ملت ایران به طور قطع تحمل نمی کند که عده ای نظم عمومی را به هم بزنند و خسارات جانی و مالی به مردم وارد کنند؛ بلکه هوشمندتر از این مسائل هستند که فریب این گونه فتنه ها و توطئه ها را بخورند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: دراین جلسه تاکید شد که همه قوا،مدیران و مسئولان باید با تمام تلاش به مردم خدمت رسانی کنند و مشکلات آنها را از سر راه بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز