خبرگزاری کار ایران

بنیادی در گفت‌وگو با ایلنا:

رسانه ملی نباید به بی‌اعتمادی مردم دامن بزند/ مسئولان نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام فوری کنند

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۸۶۶

نماینده مردم کاشمر با بیان اینکه دولت در راستای رفاه و رفع دغدغه‌های معیشتی مردم به خوبی عمل نکرده است، گفت: مسئولان باید خواسته‌ها و مشکلات مردم را شنیده و هرچه سریع‌تر نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

بهروز بنیادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد اتفاقات اخیر در شهرهای مختلف کشور گفت: این مسئله انباشت فشارهای اجتماعی بر اقشار جامعه است و مطالبه‌ای است که سال‌ها مردم با احترامی که برای حاکمیت قائل هستند بیان می‌کردند تا جایی که عدم پاسخ به درخواست‌های مردم آنها را به خیابان‌ها کشاند.

وی ادامه داد اخبار و اطلاعاتی که در سطح جامعه است نشان می‌دهد دولت در راستای رفاه و رفع دغدغه‌های معیشتی مردم به خوبی عمل نکرده است.

نماینده مردم کاشمرگفت: رسانه ملی باید فارغ از مسائل سیاسی خواسته به حق مردم  را مطالبه و مطرح کند و نباید به بی اعتمادی مردم دامن بزند چرا که این بی اعتمادی موجب حضور و اثرگذاری پر رنگ رسانه‌های خارجی می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در پایان خواستار پیگیری مطالبات در چارچوب قانون شد و گفت:‌ مسئولان باید خواسته‌ها و مشکلات مردم را شنیده و هرچه سریع‌تر نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز