خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سپاه:

بدون واهمه‌ای از دشمن و با صدای بلند اعلام می‌کنیم که جمهوری اسلامی کشور قدرتمندی است

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۶۰۲

سردار شریف گفت: همه رویارویی ما با کسانی که با گفتمان انقلاب اسلامی، حرکت امام خمینی (ره) و حاکم شدن احکام دینی درکشور و پیاده شدن شعار اصلی مردم (استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی) مخالفند یک منظومه ملی و یکپارچه است.

به گزارش ایلنا، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه صبح امروز (شنبه) در مراسم گرامیداشت ۹ دی در جمع مردم بیرجند به هشتمین سالگرد حماسه بزرگ ۹ دی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: حماسه ۹ دی از مقاطع ماندگار در تاریخ حیات پر برکت انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: در هیچ حادثه‌ای نمی‌توانیم به صورت منفرد و جدا از حوادثی که طی ۳۹ سال بر انقلاب اسلامی گذشته است، بپردازیم.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه تصریح کرد: همه رویارویی ما با کسانی که با گفتمان انقلاب اسلامی، حرکت امام خمینی (ره) و حاکم شدن احکام دینی درکشور و پیاده شدن شعار اصلی مردم (استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی) مخالف بوده، هستند و خواهند بود یک منظومه ملی و یکپارچه است.

سردار شریف با بیان اینکه گفتمان و وقوع انقلاب اسلامی در شرایطی به وقوع پیوست که در جامعه جهانی دو تفکر عمده حاکم بود، ادامه داد: گفتمان کمونیستی به سرکردگی شوروی و گفتمان غربی‌ها به سرکردگی غربی‌ها و آمریکایی‌ها بر جامعه جهانی حاکم بود.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) در بهمن ۵۷ با احیای گفتمان قرآن کریم حرف جدیدی را به جامعه جهانی عرضه کردند که تئوری جدیدی برای مردم و سعادت مردم بود و آن احیای فرهنگ قرآن و اسلام بود.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه به دشمنان انقلاب اسلامی اشاره و مطرح کرد: هر دو امپراطوری حاکم بر دنیا با انقلاب اسلامی، گفتمان نوپای آن و کشور ایران که مهد تمدن این گفتمان بود به مخالفت پرداختند.

سردار شریف با بیان اینکه در جغرافیای عالم گوش‌های زیادی شنوای گفتمان و پیام انقلاب اسلامی است، بیان داشت: بشریت خسته از فرهنگ کمونیستی به دنبال فرهنگ نویی می‌گشت که با آن همخوانی داشته باشد لذا انتشار و گستردگی نام و یاد امام خمینی (ره) در سراسر گیتی به دلیل‌‌ همان گفتمان جدید است.

وی اعلام کرد: گفتمان انقلاب اسلامی نه تنها در بین دین‌داران بلکه در بین آزاده‌خواهان نیز رونق یافت و دشمنی حساب شده غربی‌ها و شرقی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ادامه یافت.

سردار شریف تبیین کرد: امروز در باغ موزه دفاع مقدس اسناد غربی‌ها و شرقی‌ها و هم پیمانان آن‌ها موجود است.

وی با اعلام این مطلب که دشمن با زمان‌سنجی دقیق توطئه‌هایی را علیه کشور آغازکرد، بیان داشت: تمام فرض دشمن بر این بود که انقلاب اسلامی نابود خواهد شد اما امام خمینی (ره) با تسلط کامل و زیبایی تمام ملت را هدایت و راهنمایی کردند و همچنین شاگردان برحسته خمینی کبیر پیام ایشان را به خوبی درک کردند.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه به تعبیه نهادهایی در بطن انقلاب اسلامی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و بسیج اشاره و مطرح کرد: امروز ارزش این نهاد‌ها و سایر نهادهایی که به دستور امام خمینی (ره) شکل گرفت را به خوبی درک می‌کنیم.

سردار شریف تصریح کرد: ملت ایران با دستان خالی و بدون نگاه به سازمان‌های مدعی قدرت ۸ سال جنگ تحمیلی را به پیروزی رساند بدون اینکه وجبی از خاک کشور را از دست بدهد.

وی متذکر شد: اگر امروز بر قله‌ای از قدرت دفاعی قرار داریم به دلیل درس‌ها و عبرت‌های است که از دفاع مقدس گرفته‌ایم.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه به قدرتمندی کشور جمهوری اسلامی اشاره و تبیین کرد: دشمن بار‌ها در رزمایش‌های دفاعی و آزمایشات موشکی به توان نظامی جمهوری اسلامی اذعان کرده است لذا امروز بدون هیچ واهمه‌ای از دشمن و با صدای بلند اعلام می‌کنیم که جمهوری اسلامی کشور قدرتمندی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز