خبرگزاری کار ایران

با اعلام بهرام قاسمی؛

ایران حمله تروریستی در کابل را به‌شدت محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۹۹۹

سخنگوی وزارت‌خارجه حمله انتحاری تروریستی امروز به یک مرکز فرهنگی و دفتر خبرگزاری آوای افغانستان در کابل را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی ضمن ابراز همدردی با دولت، ملت و خانواده بازماندگان قربانیان این حادثه غم انگیز، به خصوص جامعه خبرنگاران و اندیشمندان افزود: حمله به مراکز فرهنگی، اطلاع رسانی و اندیشه ورزان دارای فکر و قلم که روشنگر و رسواکننده تفکرات افراطی و خشونت طلبی بودند، نشان دهنده عمق کینه و نفرت آمران و عاملان تروریسم از آزادی بیان، آگاهی، شناخت، تفکر و وحدت مردم افغانستان است.

وی گفت: بدخواهان و نفرت پراکنان خشک مغز بیش از همیشه و در پی شکست های سنگین اخیر، منافع حقیر خود را در آشوب و ناآرامی در منطقه و کشتار بی گناهان می بینند‌ که حفظ هوشیاری دولت و ملت افغانستان و وحدت همه اقوام و گروه ها و نیز همکاری همه کشورهای منطقه رمز فایق آمدن بر مصائب و کینه توزی و خصومت بی حد و حصر تروریست های بی رحم و کور دل است.

به گزارش ایرنا، در حمله انتحاری روز پنجشنبه به مرکز فرهنگی «تبیان» و خبرگزاری «صدای افغان» واقع در منطقه «پل سوخته» کابل پایتخت افغانستان دست‌کم ۴۰ نفر کشته و نزدیک به ۳۰ نفر زخمی شدند. هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز