خبرگزاری کار ایران

در احکامی جداگانه صورت گرفت؛

معرفی سرپرست‌های معاونت سیاسی و عمرانی استانداری تهران از سوی مقیمی

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۶۸۳

استاندار تهران در احکامی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی در متن حکم شکرالله حسن بیگی، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی با اشاره به سوابق و تجربیات وی افزوده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده و همچنین شناختی که از تعهد و آگاهی شما در امور دارم، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی» منصوب می‌نمایم. امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه‌های مناسب در اعمال سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم که ولی نعمتان و سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند موفق و موید باشید«.

استاندار تهران در متن حکم احمد تواهن، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی با اشاره به رفتن حسن کریمی معاون پیشین استانداری تهران به وزارت ورزش و جوانان افزوده است: «به موجب این حکم جنابعالی با حفظ سمت سازمانی به سمت «سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی» منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و رعایت خط‌مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه‌های مناسب در اعمال سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم که ولی نعمتان و سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند، موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز