خبرگزاری کار ایران

صادقی در گفت‌وگو با ایلنا:

بندهای هزینه‌ای و درآمدی بخش آموزش و پژوهش لایحه بودجه ۹۷ بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۲۶۱

عضو کمیسیون آموزش مجلس از بررسی بخش‌های هزینه‌ای و درآمدی لایحه بودجه ۹۷ در حوزه‌های آموزش و پژوهش در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درخصوص جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش مجلس گفت: در جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش، مباحث هزینه‌ای و درآمدی مربوط به پژوهش، مدارس و آموزش عالی در لایحه بودجه ۹۷ مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا، بررسی بندها و تبصره‌ای بودجه‌ای وزارت آموزش به اتمام رسید و کمیسیون آموزش رسیدگی به بندها و تبصره‌ای بودجه‌ای حوزه آموزش عالی شروع شد. 

این عضو کمیسیون آموزش با بیان اینکه در این جلسه نمایندگانی از وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه نیز حضور داشتند، اظهار داشت: پیشنهادات خوبی از سوی نمایندگان برای تکمیل بودجه مطرح شد تا نیازهای آموزشی و پژوهشی وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم و بهداشت تامین شود و در صورتی که این پیشنهادات در لایحه بودجه اضافه شوند، شاهد اتفاقات خوبی به ویژه در عرصه پژوهشی و تامین تجهیزات آزمایشگاه ها خواهیم بود. 

صادقی افزود: همچنین درخصوص استفاده از تسهیلات بانک ها پیشنهاداتی نیز مطرح و قرار شد تا دستورکاری در این باره از سوی بانک مرکزی، سازمان برنامه بودجه و وزارتخانه های علوم و بهداشت تهیه شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز