خبرگزاری کار ایران

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایلنا:

مهدی جهانگیری برای امضای صورتجلسات و چک‌ها، تحت‌الحفظ به دفتر فرشته می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۰۴۴

یک منبع آگاه گفت: با توجه به مسئولیت‌های بالای اقتصادی مهدی جهانگیری و معلق ماندن بسیاری از امور به سبب بازداشت وی این تصمیم گرفته شد که تحت الحفظ به محل کار خود برود و اوراقی که لازم است با امضای ایشان باشد، اعم از صورتجلسه‌ها و چک‌ها را امضا کند و برخی امورات دیگر را انجام دهد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص خبر آزادی مهدی جهانگیری گفت: ایشان چند روز است برای انجام برخی امور به صورت تحت الحفظ به دفتر کار خود در خیابان فرشته می روند و بعد از اتمام کار دوباره با ماموران امنیتی به محل بازداشت خود منتقل می‌شود.

 وی ادامه داد: اینکه می‌گویند ایشان با کاهش برخی محدودیت‌ها آزاد شده‌اند یا می‌تواند به خانه خود برود صحت ندارد. با توجه به مسئولیت‌های بالای اقتصادی مهدی جهانگیری و معلق ماندن بسیاری از امور به سبب بازداشت وی، این تصمیم گرفته شد که تحت‌الحفظ به محل کار خود برود و اوراقی که لازم است با امضای ایشان باشد، اعم از صورتجلسه‌ها و چک‌ها را امضا کند و برخی امورات دیگر را انجام دهد.

 این منبع آگاه در خصوص حامد واحدی دیگر متهم این پرونده و خزانه‌دار اتاق بازرگانی تهران گفت: ایشان نیز همچنان در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز